Közel 21 milliárd dolláros forgalmat hozott össze az e-Bay három hónap alatt
Az eBay növelni tudta forgalmát az előző év azonos időszakához képest, idén két százalékkal, 20,9 milliárd dollárra nőtt az oldal forgalma, ami az elemzői várakozások alatti érték – írja a portfolio.hu. A devizahatásoktól megtisztítva ez öt százalékos növekedésnek felel meg. A vállalat árbevétele 2,2 milliárd dollár volt, ami négy százalékos növekedés, devizahatásoktól tisztítva pedig hét százalékos bővülés az előző év azonos időszakhoz képest. Az eBay egymilliárd dollár profitot ért el, ami több, mint duplája az előző időszakban elért nyereségnek, azonban ez egy technikai adóhatásnak köszönhető. Az üzemi eredmény 546 millió dollár volt, ami 68 millió dollárral kevesebb, mint 2016 első negyedévében, de így is 24,6 százalékos üzemi marzsot ért el a vállalat.
Az eBay aktív vásárlóinak száma 2 millió fővel nőtt, így már 169 millió aktív felhasználója van a vállalatnak. A következő negyedévben 2,28-2,32 milliárd dolláros árbevételt várnak, ami 5-7 százalékos növekedés a devizahatásoktól tisztítva. A növekedés az aktív marketing tevékenységtől várják, az első három hónapban 562 millió dollárt költöttek el, ami 24 millió dollárral haladja meg az előző év azonos időszakának kiadásait. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Használtbútor-piacteret indít az IKEA Európa-szerte
Sikeres oslói és madridi teszteket követően az IKEA Európa-szerte be…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Az online üzletek 17%-a kínál ingyenes házhoz szállítást Svájcban
Svájc 47 legnagyobb online üzletének mindössze 17%-a kínált idén ingyenes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >