Közel 21 milliárd dolláros forgalmat hozott össze az e-Bay három hónap alatt
Az eBay növelni tudta forgalmát az előző év azonos időszakához képest, idén két százalékkal, 20,9 milliárd dollárra nőtt az oldal forgalma, ami az elemzői várakozások alatti érték – írja a portfolio.hu. A devizahatásoktól megtisztítva ez öt százalékos növekedésnek felel meg. A vállalat árbevétele 2,2 milliárd dollár volt, ami négy százalékos növekedés, devizahatásoktól tisztítva pedig hét százalékos bővülés az előző év azonos időszakhoz képest. Az eBay egymilliárd dollár profitot ért el, ami több, mint duplája az előző időszakban elért nyereségnek, azonban ez egy technikai adóhatásnak köszönhető. Az üzemi eredmény 546 millió dollár volt, ami 68 millió dollárral kevesebb, mint 2016 első negyedévében, de így is 24,6 százalékos üzemi marzsot ért el a vállalat.
Az eBay aktív vásárlóinak száma 2 millió fővel nőtt, így már 169 millió aktív felhasználója van a vállalatnak. A következő negyedévben 2,28-2,32 milliárd dolláros árbevételt várnak, ami 5-7 százalékos növekedés a devizahatásoktól tisztítva. A növekedés az aktív marketing tevékenységtől várják, az első három hónapban 562 millió dollárt költöttek el, ami 24 millió dollárral haladja meg az előző év azonos időszakának kiadásait. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Az online üzletek 17%-a kínál ingyenes házhoz szállítást Svájcban
Svájc 47 legnagyobb online üzletének mindössze 17%-a kínált idén ingyenes…
Tovább olvasom >A piacterek a határokon átnyúló forgalom 63%-át generálják
Tavaly az európai teljes határokon átnyúló online piac 265 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >