Közel 14 tonnával kevesebb papírt használ fel ettől az évtől a SPAR
Ismét nagy lépést tett a környezettudatosság irányába a SPAR Magyarország. A vállalat digitális megoldásokkal csökkenti az áruházai működéséhez szükséges, papíralapú adminisztrációt. Az intézkedés révén a vállalat 14 tonna papírt takarít meg már 2023-ban.
„A SPAR számára fontos alapelv a környezettudatosság. Ennek szellemiségében a napi működésünk szinte valamennyi területén igyekszünk új megoldásokkal élni. Ilyen fontos terület a papírcsökkentés is: az üzlethálózati folyamatok kapcsán is törekszünk a digitális megoldásokra, 2019 óta folyamatosan dolgozunk azon, hogy ezen a területen is minimalizáljuk a papírfelhasználást”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat legújabb kezdeményezése az adminisztráció terén az online megoldásokra helyezi a hangsúlyt. Megszűntek például a takarítási naplók és a hűtőkontroll lapok papíralapú feljegyzései, helyette digitális adatok állnak rendelkezésre. Ennek köszönhetően 2023-ban éves szinten már csaknem 14 tonnával kevesebb papír kerül felhasználásra.
A SPAR fenntarthatósági programja keretében nemrégiben már zöldre váltott a SPAR Online shop is: a korábban szintén papír alapú szállítólevelet digitálisra cserélte a vállalat. Ez éves szinten több mint 3 tonnányi megspórolt anyagmennyiséget jelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállaói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >