Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 09. 09:09

Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel 120 új üzlettel bővítette hálózatát az Egyesült Államokban. Ezzel ma kereskedő még közelebb jutott céljához, azaz hogy 2028 végére elérje a 800 új helyszínt az országban.

A német üzletlánc idén közel 50 millió vásárlót szolgált ki, akik közül minden második új vásárló volt.

A 2024-es év nagy nyertesei a bioélelmiszerek voltak az Aldi US esetében: a vásárlók 43 millió fontnyi banánt, 20 millió csomag szabadtartású marhától származó húst, 9 millió doboznyi organikus tojást, 9,4 millió font zöldséget és 11 millió üveg tésztaszószt vásároltak. Az adatok szerint az Egyesült Államok háztartásainak körülbelül egynegyede vásárolt az Aldiban 2024-ben.

A kereskedő népszerű italai közé tartozik a Barissimo Cold Foam kávéital, amelyből több mint 2 millió palacknyi fogyott, és a California Heritage pezsgő, amelyből 1,5 millió palackot tettek a vásárlók a kosárba.

Az Aldi alacsony árairól és az általa kínált egyszerű vásárlási élményről ismert, és idén a legkedveltebb nem-élelmiszer terméke a zokni volt, amelyet közel 80 ezer vásárló vásárolt meg. Aldi Finds nevű „középső sor” kínálata 2024-ben több mint 2000 új termékkel bővült, további vásárlási lehetőségeket biztosítva a fogyasztóknak.

Supermarket News

Kapcsolódó cikkeink