Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel 120 új üzlettel bővítette hálózatát az Egyesült Államokban. Ezzel ma kereskedő még közelebb jutott céljához, azaz hogy 2028 végére elérje a 800 új helyszínt az országban.
A német üzletlánc idén közel 50 millió vásárlót szolgált ki, akik közül minden második új vásárló volt.
A 2024-es év nagy nyertesei a bioélelmiszerek voltak az Aldi US esetében: a vásárlók 43 millió fontnyi banánt, 20 millió csomag szabadtartású marhától származó húst, 9 millió doboznyi organikus tojást, 9,4 millió font zöldséget és 11 millió üveg tésztaszószt vásároltak. Az adatok szerint az Egyesült Államok háztartásainak körülbelül egynegyede vásárolt az Aldiban 2024-ben.
A kereskedő népszerű italai közé tartozik a Barissimo Cold Foam kávéital, amelyből több mint 2 millió palacknyi fogyott, és a California Heritage pezsgő, amelyből 1,5 millió palackot tettek a vásárlók a kosárba.
Az Aldi alacsony árairól és az általa kínált egyszerű vásárlási élményről ismert, és idén a legkedveltebb nem-élelmiszer terméke a zokni volt, amelyet közel 80 ezer vásárló vásárolt meg. Aldi Finds nevű „középső sor” kínálata 2024-ben több mint 2000 új termékkel bővült, további vásárlási lehetőségeket biztosítva a fogyasztóknak.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >