Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel 120 új üzlettel bővítette hálózatát az Egyesült Államokban. Ezzel ma kereskedő még közelebb jutott céljához, azaz hogy 2028 végére elérje a 800 új helyszínt az országban.
A német üzletlánc idén közel 50 millió vásárlót szolgált ki, akik közül minden második új vásárló volt.
A 2024-es év nagy nyertesei a bioélelmiszerek voltak az Aldi US esetében: a vásárlók 43 millió fontnyi banánt, 20 millió csomag szabadtartású marhától származó húst, 9 millió doboznyi organikus tojást, 9,4 millió font zöldséget és 11 millió üveg tésztaszószt vásároltak. Az adatok szerint az Egyesült Államok háztartásainak körülbelül egynegyede vásárolt az Aldiban 2024-ben.
A kereskedő népszerű italai közé tartozik a Barissimo Cold Foam kávéital, amelyből több mint 2 millió palacknyi fogyott, és a California Heritage pezsgő, amelyből 1,5 millió palackot tettek a vásárlók a kosárba.
Az Aldi alacsony árairól és az általa kínált egyszerű vásárlási élményről ismert, és idén a legkedveltebb nem-élelmiszer terméke a zokni volt, amelyet közel 80 ezer vásárló vásárolt meg. Aldi Finds nevű „középső sor” kínálata 2024-ben több mint 2000 új termékkel bővült, további vásárlási lehetőségeket biztosítva a fogyasztóknak.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >