Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel 120 új üzlettel bővítette hálózatát az Egyesült Államokban. Ezzel ma kereskedő még közelebb jutott céljához, azaz hogy 2028 végére elérje a 800 új helyszínt az országban.
A német üzletlánc idén közel 50 millió vásárlót szolgált ki, akik közül minden második új vásárló volt.
A 2024-es év nagy nyertesei a bioélelmiszerek voltak az Aldi US esetében: a vásárlók 43 millió fontnyi banánt, 20 millió csomag szabadtartású marhától származó húst, 9 millió doboznyi organikus tojást, 9,4 millió font zöldséget és 11 millió üveg tésztaszószt vásároltak. Az adatok szerint az Egyesült Államok háztartásainak körülbelül egynegyede vásárolt az Aldiban 2024-ben.
A kereskedő népszerű italai közé tartozik a Barissimo Cold Foam kávéital, amelyből több mint 2 millió palacknyi fogyott, és a California Heritage pezsgő, amelyből 1,5 millió palackot tettek a vásárlók a kosárba.
Az Aldi alacsony árairól és az általa kínált egyszerű vásárlási élményről ismert, és idén a legkedveltebb nem-élelmiszer terméke a zokni volt, amelyet közel 80 ezer vásárló vásárolt meg. Aldi Finds nevű „középső sor” kínálata 2024-ben több mint 2000 új termékkel bővült, további vásárlási lehetőségeket biztosítva a fogyasztóknak.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >