Közel 10%-kal növelte forgalmát a SPAR
A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből 6 új SPAR-áruház épült, és 17 üzletet újítottak fel. A két legnagyobb felújítás a miskolci Szinvapark Bevásárlóközpontban, valamint a budapesti Shopmarkban található INTERSPAR-áruházak modernizálása volt. Franchise-hálózatának éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot (tavaly 32 üzlettel bővült a hálózat), a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot, hangzott el a cég március 27-ei sajtótájékoztatóján.
2018 végén összesen 555 áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise-üzlet. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8%-os növekedés az előző évhez képest. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Új, innovatív kutyaeledel az INTERSPAR hipermarketek kínálatában
A SPAR Magyarország folyamatosan bővíti termékei körét és keresi azokat…
Tovább olvasom >Megérkezett a SPAR üzletekbe az ISANA kozmetikai termékcsalád
Új termékcsaláddal bővült a SPAR és INTERSPAR üzletek kozmetikai termékkínálata:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >