Közel 10%-kal növelte forgalmát a SPAR

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 04. 10. 09:27

A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből 6 új SPAR-áruház épült, és 17 üzletet újítottak fel. A két legnagyobb felújítás a miskolci Szinvapark Bevásárlóközpontban, valamint a budapesti Shopmarkban található INTERSPAR-áruházak modernizálása volt. Franchise-hálózatának éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot (tavaly 32 üzlettel bővült a hálózat), a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot, hangzott el a cég március 27-ei sajtótájékoztatóján.

2018 végén összesen 555 áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise-­üzlet. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8%-os növekedés az előző évhez képest. //

 

Kapcsolódó cikkeink