Közel 10%-kal növelte forgalmát a SPAR
A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből 6 új SPAR-áruház épült, és 17 üzletet újítottak fel. A két legnagyobb felújítás a miskolci Szinvapark Bevásárlóközpontban, valamint a budapesti Shopmarkban található INTERSPAR-áruházak modernizálása volt. Franchise-hálózatának éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot (tavaly 32 üzlettel bővült a hálózat), a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot, hangzott el a cég március 27-ei sajtótájékoztatóján.
2018 végén összesen 555 áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise-üzlet. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8%-os növekedés az előző évhez képest. //
Kapcsolódó cikkeink
Jól teljesít a napelem a pécsi INTERSPAR hipermarketben
Éves szinten mintegy egyhavi energiamegtakarítást jelent a pécsi INTERSPAR hipermarket…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint fölé került a SPAR 2023-ban
A SPAR Magyarország márkaforgalma a 2023-as évben 1060,3 milliárd forint volt.…
Tovább olvasom >Ezer tonna pácolt hússal és új ízekkel készül a grillszezonra a SPAR
Számos új ízzel és a megszokott magas minőségű termékekkel készül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >