Kötődnek a PICK márkához a németek
– Magyarországon is megvan az a fogyasztói réteg, amely hajlandó is, képes is megfizetni a téliszalámi vagy a többi magas minőségű szárazáru árát. Sőt, prémium vörösáruból is növekszik az értékesítésünk – mutat rá magyarországi piac egyik jellemző vonására Ámann Gábor, a PICK Szeged értékesítési és marketingigazgatója. – Ez a hazai fizetőképes kereslet azonban viszonylag kicsi, és kénytelenek vagyunk erősen törekedni az export növelésére, hogy nagy tételben, gazdaságosan tudjunk prémium termékeket gyártani.
Az olasz–magyar Alcisa–PICK standon beszélgetve többek között elmondta azt is, hogy a PICK Szeged termelésének kétharmadát értékesíti belföldön, egyharmadát külföldön. Az export 60 százaléka Németországba megy.
A PICK termékek német piacon való értékesítésére létrehozott közös vállalat rendszeresen reklámozza a „PICK Ungarische Salami”-t. Tavalyelőtt 500 millió forintot költöttek egy németországi tévé-reklámkampányra.
– Minden nagy német lánc belistázta a PICK téliszalámit – tájékoztat Ámann Gábor. – Diszkontokban is ott vagyunk másodmárkánkkal, amelynek minősége nagyjából a Rákóczinak felel meg. Az Aldi Iska márkanévvel forgalmazza. De más értékesítési csatornákban népszerű a Juliska márkanév is.
Vásárlóik többsége Magyarországon járva találkozott a magyar ízekkel, köztük a téliszalámival. Németországban főleg idősebbek veszik a PICK szalámit, ismerik a nevet, kötődnek kellemes emlékeikhez és hűségesek a márkához.
A PICK Szegednél sokat várnak egyik legsikeresebb ez évi újdonságuktól, a snack kolbásztól. Trendi termék, mert beleilleszkedik a fiatalok modern életmódjába, mivel bárhol, bármikor fogyasztható.
Szintén alkalmas a gyors, kényelmes elfogyasztásra a hámozott virsli, kétszer kétdarabos önkiszolgáló csomagolásban.
– Júniusban négy ízzel vezettük be az újdonságot a magyar piacra, és tévékampánnyal támogattuk. Sertéshúsból kevés ilyen virsli kapható a magyar piacon – hívja fel a figyelmet Ámann Gábor a PICK-nél folyó koncepciózus termékfejlesztés legújabb bizonyítékára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >