Kötéltánc elsöprő lendülettel
Az idei Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdetett győztest a direkt marketing szakma. A Rope Walker ügynökség „táncosai” az életmód és az egyéb kategóriában is átvehették az aranygalambot.A GL Outletnek készített „Nem csoda, hogy mindenki most cseréli le ruhatárát” kampányban mindenki által ismert festmények szereplői biztatnak vásárlásra, Ádám és Évától Mona Lisáig. Karácsonyra kiküldött használati útmutatójuk pedig a kötél felhasználására mutat be példákat, amelyek között szerepel a kötéltánc, azaz a Rope Walker kipróbálására vonatkozó bátorítás is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >