Kötéltánc elsöprő lendülettel
Az idei Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdetett győztest a direkt marketing szakma. A Rope Walker ügynökség „táncosai” az életmód és az egyéb kategóriában is átvehették az aranygalambot.A GL Outletnek készített „Nem csoda, hogy mindenki most cseréli le ruhatárát” kampányban mindenki által ismert festmények szereplői biztatnak vásárlásra, Ádám és Évától Mona Lisáig. Karácsonyra kiküldött használati útmutatójuk pedig a kötél felhasználására mutat be példákat, amelyek között szerepel a kötéltánc, azaz a Rope Walker kipróbálására vonatkozó bátorítás is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Pécsi Tudományegyetem is részt vesz a fenntarthatósági expón
A tudományos tartalmak mellett színes programokkal, előadásokkal mutatkozik be a…
Tovább olvasom >Szépségápolás a javából – Így telt az első Beauty Expo
Kiemelt érdeklődés övezte a Rossmann és a Krémmánia első Beauty…
Tovább olvasom >Több mint 1.200 résztvevőt várnak a termékfejlesztésre fókuszáló tech konferenciára
Október 5-én és 6-án először jelentkezik a Compass Tech Summit,…
Tovább olvasom >