Kötéltánc elsöprő lendülettel
Az idei Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdetett győztest a direkt marketing szakma. A Rope Walker ügynökség „táncosai” az életmód és az egyéb kategóriában is átvehették az aranygalambot.A GL Outletnek készített „Nem csoda, hogy mindenki most cseréli le ruhatárát” kampányban mindenki által ismert festmények szereplői biztatnak vásárlásra, Ádám és Évától Mona Lisáig. Karácsonyra kiküldött használati útmutatójuk pedig a kötél felhasználására mutat be példákat, amelyek között szerepel a kötéltánc, azaz a Rope Walker kipróbálására vonatkozó bátorítás is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szombaton rendezik meg az idei tiszacsegei halászléfesztivált
Ezreket várnak szombaton a csegei Tisza-partra, ahol immár tizennegyedik alkalommal…
Tovább olvasom >AM: megkezdődött a 41. Országos Borverseny
A borászok kiválóan alkalmazkodnak a változásokhoz, úttörői a mezőgazdasági újításoknak,…
Tovább olvasom >Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta…
Tovább olvasom >