Kötéltánc elsöprő lendülettel
Az idei Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdetett győztest a direkt marketing szakma. A Rope Walker ügynökség „táncosai” az életmód és az egyéb kategóriában is átvehették az aranygalambot.A GL Outletnek készített „Nem csoda, hogy mindenki most cseréli le ruhatárát” kampányban mindenki által ismert festmények szereplői biztatnak vásárlásra, Ádám és Évától Mona Lisáig. Karácsonyra kiküldött használati útmutatójuk pedig a kötél felhasználására mutat be példákat, amelyek között szerepel a kötéltánc, azaz a Rope Walker kipróbálására vonatkozó bátorítás is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >