Kötelezné a cégeket Kína a műanyaghasználat bevallására
Kötelező lesz a kínai éttermeknek, e-commerce platformoknak és kiszállítócégeknek jelenteni, mennyi egyszer használatos műanyagot használtak. A kínai hatóságok rendkívül szigorúan veszik majd ezeket a jelentéseket, ráadásul a cégeknek újrahasznosítási tervekkel is elő kell állniuk, jelentette be Kína kereskedelmi minisztere.
A Kereskedelmi Minisztérium országos rendszert állított fel a retailerek számára, hogy azok pontosan jelenthessék műanyag-felhasználásukat.
A műanyagszennyezés egyike az ország legnagyobb kihívásainak, amit csak nehezít a járvány miatt megnövekedett házhozszállításokból keletkező hulladékmennyiség.
Az év végéig a minisztérium kivonja a forgalomból az egyszer használatos műanyagzacskókat és evőeszközöket, a szívószálakat pedig országszerte betiltja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >