Kötelezné a cégeket Kína a műanyaghasználat bevallására
Kötelező lesz a kínai éttermeknek, e-commerce platformoknak és kiszállítócégeknek jelenteni, mennyi egyszer használatos műanyagot használtak. A kínai hatóságok rendkívül szigorúan veszik majd ezeket a jelentéseket, ráadásul a cégeknek újrahasznosítási tervekkel is elő kell állniuk, jelentette be Kína kereskedelmi minisztere.
A Kereskedelmi Minisztérium országos rendszert állított fel a retailerek számára, hogy azok pontosan jelenthessék műanyag-felhasználásukat.
A műanyagszennyezés egyike az ország legnagyobb kihívásainak, amit csak nehezít a járvány miatt megnövekedett házhozszállításokból keletkező hulladékmennyiség.
Az év végéig a minisztérium kivonja a forgalomból az egyszer használatos műanyagzacskókat és evőeszközöket, a szívószálakat pedig országszerte betiltja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >