Kötelezné a cégeket Kína a műanyaghasználat bevallására
Kötelező lesz a kínai éttermeknek, e-commerce platformoknak és kiszállítócégeknek jelenteni, mennyi egyszer használatos műanyagot használtak. A kínai hatóságok rendkívül szigorúan veszik majd ezeket a jelentéseket, ráadásul a cégeknek újrahasznosítási tervekkel is elő kell állniuk, jelentette be Kína kereskedelmi minisztere.
A Kereskedelmi Minisztérium országos rendszert állított fel a retailerek számára, hogy azok pontosan jelenthessék műanyag-felhasználásukat.
A műanyagszennyezés egyike az ország legnagyobb kihívásainak, amit csak nehezít a járvány miatt megnövekedett házhozszállításokból keletkező hulladékmennyiség.
Az év végéig a minisztérium kivonja a forgalomból az egyszer használatos műanyagzacskókat és evőeszközöket, a szívószálakat pedig országszerte betiltja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >