Kotányi – innováció, minőség és marketing
Az 1881-ben Szegeden alapított Kotányi cég névadóját, Kotányi Jánost az álma inspirálta arra, hogy egzotikus fűszerekkel ötvözze saját országa tradicionális konyhaművészetét. Nem csupán ízletes ételek elkészítésében akart segíteni vásárlóinak, hanem kulináris inspirációt is szeretett volna nyújtani, s ennek jegyében adta ki első szakácskönyvét is magyar receptekkel.

Galácz Márta
ügyvezető igazgató
Kotányi
A magyar fűszerpaprikája Bécsben hamarosan illusztris magasságokig jutott. A márka az azóta eltelt 140 évben családi tulajdonban maradt, és irányítása is apáról fiúra szállt.
A negyedik generációs cégvezető és tulajdonos, Erwin Kotányi számára a családi szálak miatt Ausztrián kívül Magyarország volt a legfontosabb piac, ahol a rendszerváltás után megalapította új leányvállalatát, a Kotányi Hungária Kft.-t.
A Kotányi sikerét mindig is az innováció és a marketing alapozta meg. A Kotányi kezdte el elsőként modern aromazáró tasakokban árusítani fűszereit, recepteket jelentetett meg a csomagolásokon, majd egyedülálló megoldásként az elsők között vezetett be fűszerkeverékeket az ételek könnyebb elkészítésének érdekében.
Napjainkban a professzionális gasztronómia részére Kotányi Gourmet néven kínál a cég külön termékvonalat. A Kotányi közkedvelt, kiváló minőségű fűszereivel várja meglévő és leendő professzionális partnereit a Sirha Budapest 2022 szakkiállításon, 2022. március 22–24. között, az A pavilon D1-es standján.
(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az Agrár Innovációs Díjakat
A hazai innovátorok kivételes teljesítményének elismerésén túl fontos tudatosítani a…
Tovább olvasom >Fontos mérföldkő a Bioeast országok közös kutatási terveinek bemutatása
Bemutatta makró-régió kutatási és innovációs menetrendjét a 11 közép- és…
Tovább olvasom >Új tőzeghumát-üzemet adtak át Mezőkövesden
Az Agriturf 2022 Zrt. tőzeghumát-üzemének létrejötte is igazolja, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is…
Tovább olvasom >A drónos házhoz szállítás lehetőségeit teszteli a DODO és a Rossmann
A házhoz rendelt termékek drónos kiszállítására irányuló, egyedülálló hazai pilot…
Tovább olvasom >Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (3.)
A Wanzl a kiskereskedelmet konkrétan előmozdító megoldások fejlesztésére és megvalósítására összpontosít, melyben…
Tovább olvasom >