Kotányi – innováció, minőség és marketing
Az 1881-ben Szegeden alapított Kotányi cég névadóját, Kotányi Jánost az álma inspirálta arra, hogy egzotikus fűszerekkel ötvözze saját országa tradicionális konyhaművészetét. Nem csupán ízletes ételek elkészítésében akart segíteni vásárlóinak, hanem kulináris inspirációt is szeretett volna nyújtani, s ennek jegyében adta ki első szakácskönyvét is magyar receptekkel.

Galácz Márta
ügyvezető igazgató
Kotányi
A magyar fűszerpaprikája Bécsben hamarosan illusztris magasságokig jutott. A márka az azóta eltelt 140 évben családi tulajdonban maradt, és irányítása is apáról fiúra szállt.
A negyedik generációs cégvezető és tulajdonos, Erwin Kotányi számára a családi szálak miatt Ausztrián kívül Magyarország volt a legfontosabb piac, ahol a rendszerváltás után megalapította új leányvállalatát, a Kotányi Hungária Kft.-t.
A Kotányi sikerét mindig is az innováció és a marketing alapozta meg. A Kotányi kezdte el elsőként modern aromazáró tasakokban árusítani fűszereit, recepteket jelentetett meg a csomagolásokon, majd egyedülálló megoldásként az elsők között vezetett be fűszerkeverékeket az ételek könnyebb elkészítésének érdekében.
Napjainkban a professzionális gasztronómia részére Kotányi Gourmet néven kínál a cég külön termékvonalat. A Kotányi közkedvelt, kiváló minőségű fűszereivel várja meglévő és leendő professzionális partnereit a Sirha Budapest 2022 szakkiállításon, 2022. március 22–24. között, az A pavilon D1-es standján.
(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >