Kotányi – innováció, minőség és marketing
Az 1881-ben Szegeden alapított Kotányi cég névadóját, Kotányi Jánost az álma inspirálta arra, hogy egzotikus fűszerekkel ötvözze saját országa tradicionális konyhaművészetét. Nem csupán ízletes ételek elkészítésében akart segíteni vásárlóinak, hanem kulináris inspirációt is szeretett volna nyújtani, s ennek jegyében adta ki első szakácskönyvét is magyar receptekkel.

Galácz Márta
ügyvezető igazgató
Kotányi
A magyar fűszerpaprikája Bécsben hamarosan illusztris magasságokig jutott. A márka az azóta eltelt 140 évben családi tulajdonban maradt, és irányítása is apáról fiúra szállt.
A negyedik generációs cégvezető és tulajdonos, Erwin Kotányi számára a családi szálak miatt Ausztrián kívül Magyarország volt a legfontosabb piac, ahol a rendszerváltás után megalapította új leányvállalatát, a Kotányi Hungária Kft.-t.
A Kotányi sikerét mindig is az innováció és a marketing alapozta meg. A Kotányi kezdte el elsőként modern aromazáró tasakokban árusítani fűszereit, recepteket jelentetett meg a csomagolásokon, majd egyedülálló megoldásként az elsők között vezetett be fűszerkeverékeket az ételek könnyebb elkészítésének érdekében.
Napjainkban a professzionális gasztronómia részére Kotányi Gourmet néven kínál a cég külön termékvonalat. A Kotányi közkedvelt, kiváló minőségű fűszereivel várja meglévő és leendő professzionális partnereit a Sirha Budapest 2022 szakkiállításon, 2022. március 22–24. között, az A pavilon D1-es standján.
(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >