Kotányi – innováció, minőség és marketing
Az 1881-ben Szegeden alapított Kotányi cég névadóját, Kotányi Jánost az álma inspirálta arra, hogy egzotikus fűszerekkel ötvözze saját országa tradicionális konyhaművészetét. Nem csupán ízletes ételek elkészítésében akart segíteni vásárlóinak, hanem kulináris inspirációt is szeretett volna nyújtani, s ennek jegyében adta ki első szakácskönyvét is magyar receptekkel.
A magyar fűszerpaprikája Bécsben hamarosan illusztris magasságokig jutott. A márka az azóta eltelt 140 évben családi tulajdonban maradt, és irányítása is apáról fiúra szállt.
A negyedik generációs cégvezető és tulajdonos, Erwin Kotányi számára a családi szálak miatt Ausztrián kívül Magyarország volt a legfontosabb piac, ahol a rendszerváltás után megalapította új leányvállalatát, a Kotányi Hungária Kft.-t.
A Kotányi sikerét mindig is az innováció és a marketing alapozta meg. A Kotányi kezdte el elsőként modern aromazáró tasakokban árusítani fűszereit, recepteket jelentetett meg a csomagolásokon, majd egyedülálló megoldásként az elsők között vezetett be fűszerkeverékeket az ételek könnyebb elkészítésének érdekében.
Napjainkban a professzionális gasztronómia részére Kotányi Gourmet néven kínál a cég külön termékvonalat. A Kotányi közkedvelt, kiváló minőségű fűszereivel várja meglévő és leendő professzionális partnereit a Sirha Budapest 2022 szakkiállításon, 2022. március 22–24. között, az A pavilon D1-es standján.
(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >