Köszönet a vásárlóknak
Augusztus 25-én elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, amelynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon.A hűségprogramba – amelyet először 1995-ben vezetett be a Tesco – belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A pénztárnál való átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent.
A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >