Köszönet a vásárlóknak
Augusztus 25-én elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, amelynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon.A hűségprogramba – amelyet először 1995-ben vezetett be a Tesco – belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A pénztárnál való átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent.
A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >