Köszönet a vásárlóknak
Augusztus 25-én elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, amelynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon.A hűségprogramba – amelyet először 1995-ben vezetett be a Tesco – belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A pénztárnál való átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent.
A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >