Korszerűsíti IT rendszerét a Marks & Spencer
A kereskedelmi vállalat hétéves együttműködési megállapodást kötött a Fujitsu Service-zel, amely 600 brit, ír és csatorna szigeteki M& S egység üzleten belüli számítástechnikai rendszerét újítja meg.
A Fujitsu több mint 30 éve
szolgáltat IT megoldásokat az M&S-nek, az utóbbi
években a Mark&Spencer üzletek 70 százaléka
korszerűsödött a cég technológiai
segítségével. A mostani együttműködés
nemcsak az IT háttér bővítését és
megújítását jelenti, az együttműködés
a költségcsökkentési lehetőségek
feltárására is vonatkozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >