Korszerűsíti IT rendszerét a Marks & Spencer
A kereskedelmi vállalat hétéves együttműködési megállapodást kötött a Fujitsu Service-zel, amely 600 brit, ír és csatorna szigeteki M& S egység üzleten belüli számítástechnikai rendszerét újítja meg.
A Fujitsu több mint 30 éve
szolgáltat IT megoldásokat az M&S-nek, az utóbbi
években a Mark&Spencer üzletek 70 százaléka
korszerűsödött a cég technológiai
segítségével. A mostani együttműködés
nemcsak az IT háttér bővítését és
megújítását jelenti, az együttműködés
a költségcsökkentési lehetőségek
feltárására is vonatkozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >