Korszerűsíti IT rendszerét a Marks & Spencer
A kereskedelmi vállalat hétéves együttműködési megállapodást kötött a Fujitsu Service-zel, amely 600 brit, ír és csatorna szigeteki M& S egység üzleten belüli számítástechnikai rendszerét újítja meg.
A Fujitsu több mint 30 éve
szolgáltat IT megoldásokat az M&S-nek, az utóbbi
években a Mark&Spencer üzletek 70 százaléka
korszerűsödött a cég technológiai
segítségével. A mostani együttműködés
nemcsak az IT háttér bővítését és
megújítását jelenti, az együttműködés
a költségcsökkentési lehetőségek
feltárására is vonatkozik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >