Korszerűsíti cseh és szlovák üzleteinek IT hátterét a Tesco
A brit áruházlánc év elejétől Csehországban és Szlovákiában is bevezeti a világszerte sikerrel működtetett „Operating Model”-t.
Az Oracle kereskedelmi managment
szoftverjére és a Retalix POS fejlesztéseire
optimalizált rendszer a korábban használt Aldata
alapú rendszert váltja fel január elsejétől.
A gyors átállásban az is szerepet játszik,
hogy a jövő év első napjától Szlovákiában
már csak euróval lehet fizetni.
Az „Operating Model”-t a Tesco
indiai fejlesztői hozták létre, a rendszer a világ
háromezer Tesco egységében látja el
non-stop háttér információkkal a cég
helyi és nemzetközi vezetőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >