Korszerűsíti cseh és szlovák üzleteinek IT hátterét a Tesco
A brit áruházlánc év elejétől Csehországban és Szlovákiában is bevezeti a világszerte sikerrel működtetett „Operating Model”-t.
Az Oracle kereskedelmi managment
szoftverjére és a Retalix POS fejlesztéseire
optimalizált rendszer a korábban használt Aldata
alapú rendszert váltja fel január elsejétől.
A gyors átállásban az is szerepet játszik,
hogy a jövő év első napjától Szlovákiában
már csak euróval lehet fizetni.
Az „Operating Model”-t a Tesco
indiai fejlesztői hozták létre, a rendszer a világ
háromezer Tesco egységében látja el
non-stop háttér információkkal a cég
helyi és nemzetközi vezetőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >