Korszerűsíti cseh és szlovák üzleteinek IT hátterét a Tesco
A brit áruházlánc év elejétől Csehországban és Szlovákiában is bevezeti a világszerte sikerrel működtetett „Operating Model”-t.
Az Oracle kereskedelmi managment
szoftverjére és a Retalix POS fejlesztéseire
optimalizált rendszer a korábban használt Aldata
alapú rendszert váltja fel január elsejétől.
A gyors átállásban az is szerepet játszik,
hogy a jövő év első napjától Szlovákiában
már csak euróval lehet fizetni.
Az „Operating Model”-t a Tesco
indiai fejlesztői hozták létre, a rendszer a világ
háromezer Tesco egységében látja el
non-stop háttér információkkal a cég
helyi és nemzetközi vezetőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >