Korszerűsíti cseh és szlovák üzleteinek IT hátterét a Tesco
A brit áruházlánc év elejétől Csehországban és Szlovákiában is bevezeti a világszerte sikerrel működtetett „Operating Model”-t.
Az Oracle kereskedelmi managment
szoftverjére és a Retalix POS fejlesztéseire
optimalizált rendszer a korábban használt Aldata
alapú rendszert váltja fel január elsejétől.
A gyors átállásban az is szerepet játszik,
hogy a jövő év első napjától Szlovákiában
már csak euróval lehet fizetni.
Az „Operating Model”-t a Tesco
indiai fejlesztői hozták létre, a rendszer a világ
háromezer Tesco egységében látja el
non-stop háttér információkkal a cég
helyi és nemzetközi vezetőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >