Korszerűsíti cseh és szlovák üzleteinek IT hátterét a Tesco
A brit áruházlánc év elejétől Csehországban és Szlovákiában is bevezeti a világszerte sikerrel működtetett „Operating Model”-t.
Az Oracle kereskedelmi managment
szoftverjére és a Retalix POS fejlesztéseire
optimalizált rendszer a korábban használt Aldata
alapú rendszert váltja fel január elsejétől.
A gyors átállásban az is szerepet játszik,
hogy a jövő év első napjától Szlovákiában
már csak euróval lehet fizetni.
Az „Operating Model”-t a Tesco
indiai fejlesztői hozták létre, a rendszer a világ
háromezer Tesco egységében látja el
non-stop háttér információkkal a cég
helyi és nemzetközi vezetőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >