Korosztály-találkozó: Aktív 50+ Presztízskiállítás
Idén május 22. és 25. között debütál a Syma rendezvényközpontban a fenti névre keresztelt, nemzetközi szinten témafeldolgozásában már ismertnek mondható kiállítás és vásár.
Az Expositor Kft. szervezésében megrendezésre kerülő eseményre mintegy 100-120 kiállítót és több tízezer látogatót várnak. A kiállítási tematika magában foglal minden olyan területet, amely az 50 feletti korosztály aktív életmódjához hozzátartozik.Ily módon olyan témákat ölel majd fel többek között, mint otthon, vitalitás, divat és stílus, kikapcsolódás, gépjárművek, utazás, ízvilág, karrier, kapcsolattartás, banki és biztosítási szolgáltatás.
Számítani kell tehát az ötven plusz korosztályra, és számolni kell velük. Egy régi-új célcsoportról van szó. E korosztály jelentős köre már sokat dolgozott, sokat tapasztalt, és közülük sokan sok mindent elértek. Megérdemlik, és igénylik is, hogy több évtizedes munkájuk gyümölcseként szert tehessenek olyan dolgokra, amelyek jelen aktív életük fontos elemei. Megnövekvő szabadidejükkel, anyagi lehetőségeikkel, a minőség iránti fokozott igényükkel egyre inkább számolni kell.
– Az ötven plusz korosztály formálódó életminősége az ötven mínusz korosztály perspektívája. Az ő mai képük az ötven alattiak jövőképe – ezért is érint igen széles kört az odafigyelés erre a korcsoportra, amelynek vásárlóerejével számolni kell – mondja a kiállítás megvalósítását kezdeményező szervezők képviseletében Kiss Zoltán, az Expositor Kft. kereskedelmi igazgatója.
– Az 50+ korosztály számára termékeket, szolgáltatásokat kínáló rendezvény iránti igény megkérdőjelezhetetlen. A kiállítók számára pedig egy olyan célzott piacra való bekerülés esélyét teremti meg, amelyet ilyen egyértelműen egyetlen más eszköz sem tud biztosítani – hangsúlyozza Davidovics Iván ügyvezető igazgató, a rendezvény ötletgazdája.
A négynapos rendezvény a kiállítók számára interaktív kommunikációs és értékesítési lehetőségeket kínál, ahol adott a lehetőség egy több mint hárommillió fős célcsoport megszólítására.
Az eddig bejelentkezett 50 kiállító között találjuk az OTP Bankot, a UPC Magyarországot, a Danubiust, a Focus Medicalt, a Hot Spring Magyarországot, a Roland East Europe-ot és a Magyar Turizmus Zrt.-t is.
Az Expositor Kft. partnereinek jelzései alapján a kiállítói jelentkezési határidőt 2008. március 31-ig meghosszabbította.
Az ingyenesen látogatható kiállítás és vásár ízvilág és vitalitás tematikái várják partnereinket is, hogy termékeikkel, szolgáltatásukkal elérhessék az 50 év felettiek csoportját. (Bővebb információ a szerkesztőségtől kérhető.)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >