Koronavírus: gyengült a fogyasztói bizalom az íreknél
Meglehetősen sokat gyengült a fogyasztói bizalom Írországban augusztusban a karantén és a megszorítások következtében.

Nehezen állnak talpra
Írország vette Európában a legkomolyabban a járványt, és nagyon szigorú óvintézkedéseket vezetett be, amely során sokkal lassabban tértek vissza a normál kerékvágásba.
A KBC Bank fogyasztói bizalmi indexe júliusban 58.9-re esett 62.6-ról, ami egyébként még mindig magasabb, mint az áprilisban tapasztalt 42.6-os index.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >