Koronavírus: gyengült a fogyasztói bizalom az íreknél
Meglehetősen sokat gyengült a fogyasztói bizalom Írországban augusztusban a karantén és a megszorítások következtében.
Írország vette Európában a legkomolyabban a járványt, és nagyon szigorú óvintézkedéseket vezetett be, amely során sokkal lassabban tértek vissza a normál kerékvágásba.
A KBC Bank fogyasztói bizalmi indexe júliusban 58.9-re esett 62.6-ról, ami egyébként még mindig magasabb, mint az áprilisban tapasztalt 42.6-os index.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
2024 már a növekedés éve lehet a kiskereskedelemben
Az idei év a növekedés éve lehet Magyarországon az előző…
Tovább olvasom >50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >Megveheti a Coca-Cola HBC az ír BDS Vendingot
A Coca-Cola HBC Ireland&North-Ireland bejelentette, hogy megállapodást kötött a BDS…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >