Környezettudatosságra tanít a Reckitt Benckiser
A többek között a Vanisht is forgalmazó cég „Otthonunk a Föld” szlogenű kampánya a napokban indult itthon. A kezdeményezés a vállalat Carbon 20 nevű programjának része, amely 2020-ra a Reckitt Benckiser termékeihez kapcsolódó CO2-kibocsátás 20 százalékos csökkentését tűzte ki célul. Az „Otthonunk a Föld” kampány keretében a Reckitt Benckiser termékek csomagolásán megjelenő útmutatók segítik a környezetkímélőbb – például a vízfelhasználást csökkentő és elektromos energiát kímélő – felhasználást.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Két évtizede tagja Magyarország az Európai Uniónak: mit jelent ez a gazdaság szempontjából?
Idén húsz éve csatlakozott Magyarország az Európai Unióhoz. Az évforduló…
Tovább olvasom >Az inflációs nyomás továbbra is velünk marad
Az inflációs nyomás továbbra sem ereszti a cégeket. Habár az…
Tovább olvasom >Optimisták a magyar cégek a klímacélokkal kapcsolatban
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten…
Tovább olvasom >