Környezettudatosságra tanít a Reckitt Benckiser
🎧 Hallgasd a cikket:
A többek között a Vanisht is forgalmazó cég „Otthonunk a Föld” szlogenű kampánya a napokban indult itthon. A kezdeményezés a vállalat Carbon 20 nevű programjának része, amely 2020-ra a Reckitt Benckiser termékeihez kapcsolódó CO2-kibocsátás 20 százalékos csökkentését tűzte ki célul. Az „Otthonunk a Föld” kampány keretében a Reckitt Benckiser termékek csomagolásán megjelenő útmutatók segítik a környezetkímélőbb – például a vízfelhasználást csökkentő és elektromos energiát kímélő – felhasználást.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >