Környezettudatos vendégek
A Tork egy friss kutatása alapján a vendégek 55 százaléka zölden gondolkodik: preferálja, sőt tudatosan keresi a fenntartható vendéglátóhelyeket és éttermeket; a fiatalabb generáció még tudatosabb e tekintetben. A felelős forrásból beszerzett élelmiszerek mellett a vendéglátást kiegészítő szolgáltatások és a felhasznált eszközök minősége is befolyásolják az étteremről kialakított benyomást. A vendéglátós az olyan apró, ám fontos részletekkel is megmutathatja vendégeinek elkötelezettségét, mint például a teríték.
Az étterem ökológiai lábnyomának csökkentéséhez ajánlja a Tork natúr szalvétáját. Éttermi környezetben, tömeges felhasználás esetén a textilszalvéták előállítása és folyamatos tisztítása nagyobb terhet jelent a környezet számára, mint a papírszalvéták használata. A Tork FSC és EU ökocímkével rendelkező natúr szalvétája fehérítő és festékanyag hozzáadása nélkül készül 100 százalékban visszaforgatott, felelős erdőgazdálkodásból származó alapanyagból. Biológiai úton lebomlik, komposztálható, de még csomagolóanyaga is visszaforgatott karton. A környezettudatos vendéglátóhelyek számára a Tork a szalvéták emblémázási lehetőségét is kínálja. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Akár napi 20 munkamegszakítás, extra dolgozói stressz és jelentős pazarlás forrása a gyárakban a tisztítás, pedig lenne megoldá
Műszakonként akár 20 megállás – ennyiszer kell egy gépkezelőnek otthagynia…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >