Környezettudatos vendégek
A Tork egy friss kutatása alapján a vendégek 55 százaléka zölden gondolkodik: preferálja, sőt tudatosan keresi a fenntartható vendéglátóhelyeket és éttermeket; a fiatalabb generáció még tudatosabb e tekintetben. A felelős forrásból beszerzett élelmiszerek mellett a vendéglátást kiegészítő szolgáltatások és a felhasznált eszközök minősége is befolyásolják az étteremről kialakított benyomást. A vendéglátós az olyan apró, ám fontos részletekkel is megmutathatja vendégeinek elkötelezettségét, mint például a teríték.
Az étterem ökológiai lábnyomának csökkentéséhez ajánlja a Tork natúr szalvétáját. Éttermi környezetben, tömeges felhasználás esetén a textilszalvéták előállítása és folyamatos tisztítása nagyobb terhet jelent a környezet számára, mint a papírszalvéták használata. A Tork FSC és EU ökocímkével rendelkező natúr szalvétája fehérítő és festékanyag hozzáadása nélkül készül 100 százalékban visszaforgatott, felelős erdőgazdálkodásból származó alapanyagból. Biológiai úton lebomlik, komposztálható, de még csomagolóanyaga is visszaforgatott karton. A környezettudatos vendéglátóhelyek számára a Tork a szalvéták emblémázási lehetőségét is kínálja. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >NAV: Nem adóköteles a visszaváltási díj a magánszemélyek számára
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közleményt adott ki a…
Tovább olvasom >A fenntarthatósági-környezeti elvárásokat értékelik legtöbbre a fiatalok
A fenntarthatóságot és a környezeti értékek védelmét várják el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >