Környezettudatos lett a Bacardi is
A Bacardi 2016-tól vezető szerepet tölt be az egyszer használatos műanyag szívószál mentes kampányokban, és a Lonely Whale non-profit szervezet együttműködésével globális kampányt indítottak a műanyagok ellen. A két szervezet 2020-ig egymilliárd alá kívánja csökkenteni a szívószálak használatát – írja az origo.
Dune Ives, a Lonely Whale ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két szervezet egyesített erővel hozta tető alá azt a kampányt, amelyhez azóta számos márka, vásárló és fogyasztó is csatlakozott.
Úgy gondoljuk, ez lehet az évtized legjelentősebb környezetvédelmi kampánya”
– nyilatkozta Ives a Sustainable Brands oldalnak.
A Bacardi azt is közölte, hogy átvilágítják a globális ellátási láncukat azzal a céllal, hogy kiszűrjék és eltávolítsák a nem lényeges, nem újrahasznosítható és egyszer használatos műanyaghulladékot.
A fogyasztók bevonása az egyszer használatos műanyagok csökkentésébe kritikus lépés. Az egyszer használatos műanyagok a legtöbb kárt okozó óceáni szemét közé tartoznak” – mondta Rick Wilson, a Bacardi vállalati felelősségért felelős alelnöke.
A kampány, amit a #TheFutureDoesntSuck hivatkozás címen fut és Londonban indul útjára, és olyan reklámokkal fut majd, amelyek arra buzdítják a vásárlókat, hogy gondolják át, milyen műanyagot is használnak.
A Bacardi ráadásul a Casa Bacardi zenei események – amelyeket olyan nagyvárosokban rendeznek meg, mint London, Manchester, vagy Birmingham – jegyeladásaiból származó bevételt a Lonely Whale szervezte óceántisztítási programjának ajánlja fel.
A leghíresebb rum-márka ősszel Észak-Amerikában folytatja a kampányt. Becslések szerint az amerikaiak naponta 500 millió egyszer használatos műanyagtermékkel kerülnek kapcsolatba.
A szívószál csak a kezdet, a Bacardival való együttműködésünknek köszönhetően az egész világon tehetünk valamit a műanyag mentes óceánokért – fejtette ki Ives.
Az együttműködés keretében a világ legnagyobb magánkézben lévő szeszesitalcége új tréningprogramokat indított forgalmazó partnerei számára, amelyeken a műanyag használatának kiváltására mutatnak be alternatívákat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Klímavédelmi felügyeleti díj: közeleg a befizetési határidő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint 600 tonna műanyaghulladék spórolható meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a regisztráció az Európai Hulladékcsökkentési Hét 2025-ös kampányára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: megkezdődnek a tárgyalások az Alföldi Tej Kft. és a Magyar Állam között a tejipari vállalat felvásárlásáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rácz Jenő álmodta meg a hazai McDonald’s legújabb menüjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miró Aperitivo Night – a spanyol vermut újra hódító útjára indul Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >