Környezettudatos lett a Bacardi is
A Bacardi 2016-tól vezető szerepet tölt be az egyszer használatos műanyag szívószál mentes kampányokban, és a Lonely Whale non-profit szervezet együttműködésével globális kampányt indítottak a műanyagok ellen. A két szervezet 2020-ig egymilliárd alá kívánja csökkenteni a szívószálak használatát – írja az origo.
Dune Ives, a Lonely Whale ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két szervezet egyesített erővel hozta tető alá azt a kampányt, amelyhez azóta számos márka, vásárló és fogyasztó is csatlakozott.
Úgy gondoljuk, ez lehet az évtized legjelentősebb környezetvédelmi kampánya”
– nyilatkozta Ives a Sustainable Brands oldalnak.
A Bacardi azt is közölte, hogy átvilágítják a globális ellátási láncukat azzal a céllal, hogy kiszűrjék és eltávolítsák a nem lényeges, nem újrahasznosítható és egyszer használatos műanyaghulladékot.
A fogyasztók bevonása az egyszer használatos műanyagok csökkentésébe kritikus lépés. Az egyszer használatos műanyagok a legtöbb kárt okozó óceáni szemét közé tartoznak” – mondta Rick Wilson, a Bacardi vállalati felelősségért felelős alelnöke.
A kampány, amit a #TheFutureDoesntSuck hivatkozás címen fut és Londonban indul útjára, és olyan reklámokkal fut majd, amelyek arra buzdítják a vásárlókat, hogy gondolják át, milyen műanyagot is használnak.
A Bacardi ráadásul a Casa Bacardi zenei események – amelyeket olyan nagyvárosokban rendeznek meg, mint London, Manchester, vagy Birmingham – jegyeladásaiból származó bevételt a Lonely Whale szervezte óceántisztítási programjának ajánlja fel.
A leghíresebb rum-márka ősszel Észak-Amerikában folytatja a kampányt. Becslések szerint az amerikaiak naponta 500 millió egyszer használatos műanyagtermékkel kerülnek kapcsolatba.
A szívószál csak a kezdet, a Bacardival való együttműködésünknek köszönhetően az egész világon tehetünk valamit a műanyag mentes óceánokért – fejtette ki Ives.
Az együttműködés keretében a világ legnagyobb magánkézben lévő szeszesitalcége új tréningprogramokat indított forgalmazó partnerei számára, amelyeken a műanyag használatának kiváltására mutatnak be alternatívákat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >EM: hétfőtől kétfokú eljárás segíthet a környezetvédelmi hatósági ügyekben
A kormány célja Magyarország természeti értékeinek, erőforrásainak megóvása, továbbá a…
Tovább olvasom >Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >