Környezetsemleges termékcsaládot mutatott be a dm
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez, a kereskedelemben pedig úttörő szereplőként példát mutasson másoknak: a szortimentben előnyben részesítik az kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított termékeket, az üzletekben felhívják rájuk a vásárlók figyelmét, minimalizálják a műanyagfelhasználást, és növelik az újrahasznosított anyagok arányát a csomagolásokban. Egyre több szilárd terméket kínálnak műanyag csomagolás nélkül, a drogériapiacon elsőként utántöltő állomásokat vezettek be, áprilistól pedig környezetsemleges* termékek érkeznek az üzletekbe.
„A saját márkás termékek terén már eddig is sok alternatívát biztosítottunk a környezettudatos vásárlóknak, most pedig egy új fejlesztésnek köszönhetően környezetsemleges termékeket is kínálunk nekik. Ezekkel a termékekkel kényelmesen beépíthető a fenntarthatóság a hétköznapokba” – számolt be büszkén az egyedülálló és innovatív kezdeményezésről Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm ügyvezetője.
A dm a Berlini Műszaki Egyetemmel és gyártó partnereivel közösen fejlesztette ki azt az egyedülálló koncepciót, amely során a termékek környezetre gyakorolt hatásait mindenre kiterjedően elemezték, majd a lehető legkisebbre csökkentették. A termék előállítása és ártalmatlanítása során keletkező, el nem kerülhető hatásokat a dm öt környezeti hatást érintően kompenzálja: úgy, mint a CO2-kibocsátás, az eutrofizáció, a savasodás, a nyári szmog és az ózonréteg elvékonyodása. A hatások ellensúlyozásaként németországi természeti területek rehabilitációjával állítják helyre az ökológiai egyensúlyt, így válnak a termékek környezetsemlegessé, s járulnak hozzá közvetlenül a természetvédelemhez.
Az új, 14 tagú környezetbarát termékcsalád a legfontosabb drogériatermékek körét fedi le. A wc-papír, sampon és tusfürdő mellett lesz mosó- és tisztítószer, illetve a test- és arcápolás területén is kínálnak környezetsemleges termékeket. Saját márkáik közül az alverde NATURKOSMETIK, a Jessa, a Sanft&Sicher, a Denkmit és a Sundance termékcsaládok almárkájaként találkozhatnak a Pro Climate termékekkel a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >