Környezetsemleges termékcsaládot mutatott be a dm
A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóinak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez, a kereskedelemben pedig úttörő szereplőként példát mutasson másoknak: a szortimentben előnyben részesítik az kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított termékeket, az üzletekben felhívják rájuk a vásárlók figyelmét, minimalizálják a műanyagfelhasználást, és növelik az újrahasznosított anyagok arányát a csomagolásokban. Egyre több szilárd terméket kínálnak műanyag csomagolás nélkül, a drogériapiacon elsőként utántöltő állomásokat vezettek be, áprilistól pedig környezetsemleges* termékek érkeznek az üzletekbe.
„A saját márkás termékek terén már eddig is sok alternatívát biztosítottunk a környezettudatos vásárlóknak, most pedig egy új fejlesztésnek köszönhetően környezetsemleges termékeket is kínálunk nekik. Ezekkel a termékekkel kényelmesen beépíthető a fenntarthatóság a hétköznapokba” – számolt be büszkén az egyedülálló és innovatív kezdeményezésről Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm ügyvezetője.
A dm a Berlini Műszaki Egyetemmel és gyártó partnereivel közösen fejlesztette ki azt az egyedülálló koncepciót, amely során a termékek környezetre gyakorolt hatásait mindenre kiterjedően elemezték, majd a lehető legkisebbre csökkentették. A termék előállítása és ártalmatlanítása során keletkező, el nem kerülhető hatásokat a dm öt környezeti hatást érintően kompenzálja: úgy, mint a CO2-kibocsátás, az eutrofizáció, a savasodás, a nyári szmog és az ózonréteg elvékonyodása. A hatások ellensúlyozásaként németországi természeti területek rehabilitációjával állítják helyre az ökológiai egyensúlyt, így válnak a termékek környezetsemlegessé, s járulnak hozzá közvetlenül a természetvédelemhez.
Az új, 14 tagú környezetbarát termékcsalád a legfontosabb drogériatermékek körét fedi le. A wc-papír, sampon és tusfürdő mellett lesz mosó- és tisztítószer, illetve a test- és arcápolás területén is kínálnak környezetsemleges termékeket. Saját márkáik közül az alverde NATURKOSMETIK, a Jessa, a Sanft&Sicher, a Denkmit és a Sundance termékcsaládok almárkájaként találkozhatnak a Pro Climate termékekkel a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >Pelenkával segíti a dm a rászoruló kisgyermekes családokat
A dm drogéria raktárából idén is három kamion szállította el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >