Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI
Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett az egészség- és környezettudatosság támogatása iránt és számos lépést tesz annak érdekében, hogy csökkentse tevékenységének környezetre gyakorolt hatását. Ennek részeként például 2025-ig a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve szintén 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. A vállalat már 2017-ben teljes üzlethálózatával és logisztikai központjával zöldáramra állt át, 2019 óta pedig klímavédelmi projektek támogatásán keresztül az operatív működése karbonsemleges hazánkban. Szintén 2019 év végén az ALDI kivezette kínálatából az egyszerhasználatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat is, melyeket lebomló anyagból készült termékekkel helyettesített.
Idén ősszel folytatódik az ALDI zöld kampánya, amelyben ismét bemutatja a fenntarthatóság érdekében eddig tett lépéseit. A vásárlók az ősz folyamán megismerhetik továbbá a vállalat felelős beszerzési politikáját és az általa használt nemzetközi védjegyek – többek között a Globális Organikus Textil-szabvány (GOTS), a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC), a Páneurópai Erdőtanúsító Tanács (PEFC) és a Kerekasztal a Fenntartható Pálmaolajért (RSPO) által kiadott ökotanúsítványok – kritériumait, valamint az ALDI méltányos kereskedelemből származó termékeinek (Fairtrade) legfőbb jellemzőit. Az őszi kampány során az áruházlánc Kump Edina környezetkutató tanácsadóval együttműködve a vállalat honlapján és szórólapjain részletes információkat nyújt a műanyagmentes, az újrahasznosítható, illetve a megújuló nyersanyagból készült csomagolóanyagokkal kapcsolatban, valamint hasznos gyakorlati tanácsokat ad a vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentése, illetve a hatékony hétköznapi komposztálás és hulladékfeldolgozás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >