Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI
Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett az egészség- és környezettudatosság támogatása iránt és számos lépést tesz annak érdekében, hogy csökkentse tevékenységének környezetre gyakorolt hatását. Ennek részeként például 2025-ig a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve szintén 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. A vállalat már 2017-ben teljes üzlethálózatával és logisztikai központjával zöldáramra állt át, 2019 óta pedig klímavédelmi projektek támogatásán keresztül az operatív működése karbonsemleges hazánkban. Szintén 2019 év végén az ALDI kivezette kínálatából az egyszerhasználatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat is, melyeket lebomló anyagból készült termékekkel helyettesített.
Idén ősszel folytatódik az ALDI zöld kampánya, amelyben ismét bemutatja a fenntarthatóság érdekében eddig tett lépéseit. A vásárlók az ősz folyamán megismerhetik továbbá a vállalat felelős beszerzési politikáját és az általa használt nemzetközi védjegyek – többek között a Globális Organikus Textil-szabvány (GOTS), a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC), a Páneurópai Erdőtanúsító Tanács (PEFC) és a Kerekasztal a Fenntartható Pálmaolajért (RSPO) által kiadott ökotanúsítványok – kritériumait, valamint az ALDI méltányos kereskedelemből származó termékeinek (Fairtrade) legfőbb jellemzőit. Az őszi kampány során az áruházlánc Kump Edina környezetkutató tanácsadóval együttműködve a vállalat honlapján és szórólapjain részletes információkat nyújt a műanyagmentes, az újrahasznosítható, illetve a megújuló nyersanyagból készült csomagolóanyagokkal kapcsolatban, valamint hasznos gyakorlati tanácsokat ad a vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentése, illetve a hatékony hétköznapi komposztálás és hulladékfeldolgozás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >