Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI
Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett az egészség- és környezettudatosság támogatása iránt és számos lépést tesz annak érdekében, hogy csökkentse tevékenységének környezetre gyakorolt hatását. Ennek részeként például 2025-ig a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve szintén 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. A vállalat már 2017-ben teljes üzlethálózatával és logisztikai központjával zöldáramra állt át, 2019 óta pedig klímavédelmi projektek támogatásán keresztül az operatív működése karbonsemleges hazánkban. Szintén 2019 év végén az ALDI kivezette kínálatából az egyszerhasználatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat is, melyeket lebomló anyagból készült termékekkel helyettesített.
Idén ősszel folytatódik az ALDI zöld kampánya, amelyben ismét bemutatja a fenntarthatóság érdekében eddig tett lépéseit. A vásárlók az ősz folyamán megismerhetik továbbá a vállalat felelős beszerzési politikáját és az általa használt nemzetközi védjegyek – többek között a Globális Organikus Textil-szabvány (GOTS), a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC), a Páneurópai Erdőtanúsító Tanács (PEFC) és a Kerekasztal a Fenntartható Pálmaolajért (RSPO) által kiadott ökotanúsítványok – kritériumait, valamint az ALDI méltányos kereskedelemből származó termékeinek (Fairtrade) legfőbb jellemzőit. Az őszi kampány során az áruházlánc Kump Edina környezetkutató tanácsadóval együttműködve a vállalat honlapján és szórólapjain részletes információkat nyújt a műanyagmentes, az újrahasznosítható, illetve a megújuló nyersanyagból készült csomagolóanyagokkal kapcsolatban, valamint hasznos gyakorlati tanácsokat ad a vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentése, illetve a hatékony hétköznapi komposztálás és hulladékfeldolgozás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >