Környezetbarát vászontáskák a Magyar Máltai Szeretetszolgálat javára
A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretében a jótékonysági szervezet tiszaburai varrodájában készülő, környezetkímélő vászontáskákat értékesítik az INTERSPAR hálózatában. Az eladások a hátrányos helyzetű település varróüzemében dolgozó lányokat és édesanyákat segítik, miközben környezetbarát alternatívát nyújtanak a bevásárlás során.
A SPAR Magyarország értékteremtő családi vállalkozásként kiemelt jelentőséget tulajdonít a társadalmi felelősségvállalásnak: a vállalat tavaly mintegy 134 millió forintot fordított jóléti, egészségügyi, sport-, kulturális és oktatási ügyekre, és számos jótékonysági kezdeményezés mellé állt támogatóként. A közösségi kérdésekben a SPAR legfontosabb stratégiai partnere több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, együttműködésük régóta túlmutat a közös karitatív akciókon. A SPAR örömmel segíti sikerre a jótékonysági szervezet legújabb programját is, amelynek keretében a tiszaburai varróüzemben foglalkoztatott, hátrányos helyzetű lányok és asszonyok által készített vászon bevásárlótáskákat értékesítik.
„A többször használható, környezetbarát vászon bevásárlótáskák forgalmazásával a SPAR-csoport munkával látja el a tiszaburai üzemet, ezzel nagyban hozzájárul a varroda hosszú távú működéséhez” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője. A SPAR megrendelése nemcsak az új munkahelyek fenntartását segíti elő, hanem az üzemben végzett munka kiváló minőségére is felhívja a figyelmet.
Tiszabura az ország egyik legszegényebb településeként ismert, a faluban három éve zajlik a felzárkózást segítő, máltai Jelenlét Program. A Szeretetszolgálat iskolát, óvodát és szociális irodát működtet itt, valamint asztalosműhelyt és varróüzemet is létesített. A varrodában a településen élő nők dolgoznak, akik a helyben szervezett képzésen sajátították el a szakmát. A korábban segélyekre szoruló, a térségben elhelyezkedni nem tudó emberek ma már értékteremtő munkát végeznek, amely a családok életét is megváltoztatta.
„A SPAR családi vállalkozásként mélyen átérzi a közösségek szolgálatának fontosságát, számtalan hasznos és jótékony kezdeményezés támogatói vagyunk, köszönhetően vásárlóinknak is. Folyamatosan új programokat tervezünk és indítunk közösen, amelyek között kiemelt helyet foglal el a nehéz sorsú családok felkarolása. Többet szeretnénk adni, mint az alkalmankénti támogatás, ezért komplexebb, hosszú távú és fenntartható támogatási rendszerben gondolkodunk, amely nagy eséllyel vezet eredményre” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A máltai varroda vászontáskái nem csupán strapabíróak, hanem divatosak is. Az egyedi megjelenés a Carbon Group kommunikációs ügynökségnek köszönhető, amely támogatásképpen minden grafikai és dizájnmunkát ingyenesen végzett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. „Hisszük, hogy a fogyasztóknak hatalma van, a vásárlás tud állásfoglalás is lenni, ezért fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a vásárlói érzékenyítést. A Máltai Manufaktúra kommunikációs partnereként ezt a designt is mi alkottuk, örömmel” – fűzte hozzá Papp Péter, a Carbon Group kreatív igazgatója.
A tiszaburai környezetkímélő vászontáskák az INTERSPAR hipermarketekben 549 forintos darabáron vásárolhatóak meg a kasszasoron, és ahogy a varróüzem növeli a termelést, úgy válnak elérhetővé egyre több SPAR szupermarketben is 2020 elejétől.
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat nagy szerepet vállal az élelmiszermentésben
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat nagy szerepet vállal az élelmiszermentésben, a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >