Környezetbarát vászontáskák a Magyar Máltai Szeretetszolgálat javára
A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretében a jótékonysági szervezet tiszaburai varrodájában készülő, környezetkímélő vászontáskákat értékesítik az INTERSPAR hálózatában. Az eladások a hátrányos helyzetű település varróüzemében dolgozó lányokat és édesanyákat segítik, miközben környezetbarát alternatívát nyújtanak a bevásárlás során.
A SPAR Magyarország értékteremtő családi vállalkozásként kiemelt jelentőséget tulajdonít a társadalmi felelősségvállalásnak: a vállalat tavaly mintegy 134 millió forintot fordított jóléti, egészségügyi, sport-, kulturális és oktatási ügyekre, és számos jótékonysági kezdeményezés mellé állt támogatóként. A közösségi kérdésekben a SPAR legfontosabb stratégiai partnere több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, együttműködésük régóta túlmutat a közös karitatív akciókon. A SPAR örömmel segíti sikerre a jótékonysági szervezet legújabb programját is, amelynek keretében a tiszaburai varróüzemben foglalkoztatott, hátrányos helyzetű lányok és asszonyok által készített vászon bevásárlótáskákat értékesítik.
„A többször használható, környezetbarát vászon bevásárlótáskák forgalmazásával a SPAR-csoport munkával látja el a tiszaburai üzemet, ezzel nagyban hozzájárul a varroda hosszú távú működéséhez” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője. A SPAR megrendelése nemcsak az új munkahelyek fenntartását segíti elő, hanem az üzemben végzett munka kiváló minőségére is felhívja a figyelmet.
Tiszabura az ország egyik legszegényebb településeként ismert, a faluban három éve zajlik a felzárkózást segítő, máltai Jelenlét Program. A Szeretetszolgálat iskolát, óvodát és szociális irodát működtet itt, valamint asztalosműhelyt és varróüzemet is létesített. A varrodában a településen élő nők dolgoznak, akik a helyben szervezett képzésen sajátították el a szakmát. A korábban segélyekre szoruló, a térségben elhelyezkedni nem tudó emberek ma már értékteremtő munkát végeznek, amely a családok életét is megváltoztatta.
„A SPAR családi vállalkozásként mélyen átérzi a közösségek szolgálatának fontosságát, számtalan hasznos és jótékony kezdeményezés támogatói vagyunk, köszönhetően vásárlóinknak is. Folyamatosan új programokat tervezünk és indítunk közösen, amelyek között kiemelt helyet foglal el a nehéz sorsú családok felkarolása. Többet szeretnénk adni, mint az alkalmankénti támogatás, ezért komplexebb, hosszú távú és fenntartható támogatási rendszerben gondolkodunk, amely nagy eséllyel vezet eredményre” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A máltai varroda vászontáskái nem csupán strapabíróak, hanem divatosak is. Az egyedi megjelenés a Carbon Group kommunikációs ügynökségnek köszönhető, amely támogatásképpen minden grafikai és dizájnmunkát ingyenesen végzett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. „Hisszük, hogy a fogyasztóknak hatalma van, a vásárlás tud állásfoglalás is lenni, ezért fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a vásárlói érzékenyítést. A Máltai Manufaktúra kommunikációs partnereként ezt a designt is mi alkottuk, örömmel” – fűzte hozzá Papp Péter, a Carbon Group kreatív igazgatója.
A tiszaburai környezetkímélő vászontáskák az INTERSPAR hipermarketekben 549 forintos darabáron vásárolhatóak meg a kasszasoron, és ahogy a varróüzem növeli a termelést, úgy válnak elérhetővé egyre több SPAR szupermarketben is 2020 elejétől.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >