Száz forint alatt és a prémiumszegmensben is fejleszt az Unilever
Az Unilever alvállalkozója beruházásának köszönhetően új energiatakarékos, környezetbarát mélyhűtőcsarnok és egy új jégkrém-értékesítési depó épült fel az Unilever leányvállalataként működő Multifrozen Kft. veszprémi telephelyén.
A beruházásnak köszönhetően az új hűtőházban 26 új alkalmazott állhat majd munkába, a nyári jégkrémszezon idején pedig ez a szám várhatóan 40 főre emelkedik. Az új mélyhűtőcsarnok teljesítményét jól jelzi, hogy ugyanilyen hűtőkapacitást több mint 9600 darab 160 literes háztartási mélyhűtő lenne képes elérni.
Az új mélyhűtőcsarnoktól nem messze, szintén Veszprémben működik Európa egyik legmodernebb jégkrémgyára, az Unilever veszprémi Algida üzeme. Az 1992 óta működő gyárban olyan közkedvelt jégkrémek készülnek, mint Magnum, a Carte d’Or vagy a Cornetto. A Magyarországon forgalmazott Algida jégkrémek 70-75 százalékát a veszprémi gyárban készül, míg a gyárban előállított jégkrémek 92 százalékát Nyugat-Európába exportálják.
Burján Csaba, az Unilever Algida üzletágának kelet-európai igazgatója a hűtőház átadásának alkalmából tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy a jégkrémüzletág stratégiájának fontos eleme a tömegigények kielégítése, ezért idén 100 Ft-ért már 10-féle, 200 Ft-ért pedig 23-féle jégkrém közül választhatnak a fogyasztók. Az Algida 20 éves fennállása óta most először érhetők el ilyen kedvező áron a jeges finomságok. Mint Burján Csaba kifejtette, a piac változásaira reagálva elsősorban az olcsóbb szegmensben újítanak. A jégkrém a luxustermékek közé tartozik, könnyen helyettesíthető, de, mivel a fogyasztók ragaszkodnak a napi kényeztetéshez, a kedvező árú jégkrémek felé fordulnak. Az idei szezon sikeréhez nagymértékben hozzájárul a négy évvel ezelőtt bevezetett és viharos sikert elért Krémkönnyű termékcsalád is.
Az olcsóbb szegmens innovációi mellett a prémiumkategóriában is újítanak; a Carte d’Or Gerbeaud termékcsaládja idén a Bonbon meggyel bővül, de a tradicionális mákos sütemények jégkrémverzióját is hamarosan megalkotják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >