Környezetbarát displayrendszer Hollandiában
A Mr. Flexx® display újrafelhasználható, CO2 redukált, moduláris rendszere egyszerű és a karbantartása is könnyű. Hollandiában tavaly az Albert Heijn lánc vezette be a klasszik változatot idén pedig a prémium változat került be a Hoogvliet szupermarketlánc mind a 71 üzletébe. A beszállító egy Shop! tagvállalat, a Vlastuin.
A POPAI Magyarország anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldal számolt be a fenntarthatóság jegyében készült displayekről és gyártójukról.
Fél évszázada a POP piacon
Dinamikus családi vállalkozásként a holland Vlastuin vállalat az elmúlt 52 évben innovatív bolti megoldásokat hozott létre, amelyek célja a kiskereskedők és a márkák forgalmának valamint piaci részesedés növelése. A Vlastuin arra törekszik, hogy olyan új in-store termékeket állítsanak elő, amelyek hozzájárulnak az áruházak nagyobb hatékonyságához, gyakorlati újítások bevezetéséhez és az ökológiai lábnyom csökkentéséhez.
Teljes körű szolgáltatás
A Hoogvliet mind a 71 üzletében bevezették a Mr. Flexx® Premium displayek használatát. Ezeket az eszközöket kifejezetten az A-márkák és a szupermarketlánc sajátmárkás termékeinek reklámozására szánják. Jos Verhaegen, a Hoogvliet egyik üzletvezetője azt nyilatkozta, hogy rendkívül elégedett az új displayrendszerrel. Szerinte a Vlastuin-nal folytatott együttműködés fontos lépés abban, hogy a Hoogvliet szupermarketekben a másodlagos kihelyezések még fenntarthatóbbak és hatékonyabbak legyenek. A felépítést a Brandwise kivitelezte és az ő munkájukkal is 100%-osan elégedett az üzletvezető.
-Ezek a látványos displayek lehetővé teszik számunkra az értékesítés maximalizálását ráadásul sokkal kevesebb kartont dobunk ki. Nagyon örülök, hogy ezek a displayek helyet kaptak szupermarketjeinkben – mondta Jos Verhaegen.
Eladótér
A Flexx® rendszer fő előnye, hogy a különböző display koncepciók egyszerűen elkészíthetők és könnyedén, helyben átalakíthatók az üzletben. A rendszer magassága és elrendezése a polcok, a polcelválasztók és a kampók segítségével változtatható, így a display rugalmasan a különféle típusú termékekhez és célokhoz alakítható. Az egyedi beállíthatóság, a személyre szabott és cserélhető dekoráció és a rendelkezésre álló technikák miatt alkalmazzák szívesen a Mr. Flexx® rendszert márkák és kampányok egyaránt. További előnye, hogy a Mr. Flexx® végtelen variációs lehetőségeket kínál, így nincs szükség új (karton) displayek legyártására. A tervezett életidő legalább 3 év, ami után teljes mértékben újra lehet hasznosítani a rendszer elemeit.
Érzékek szárnyán
A Vlastuin 2019-ben kezdte forgalmazni a Mr. Flexx® klasszik koncepciót, amit 2020-ban tovább fejlesztettek Mr. Flexx® Premium néven. A legújabb verzió kibővíthető világítással, illattal, hanggal és mozgással is. Így a Mr. Flexx® Premium további szenzoros impulzust adhat az elhaladó vásárlók érzékeinek, ami még markánsabb másodlagos kihelyezést jelent az üzletben, és tovább növeli az értékesítést. Az új plug & play opciók nagyon egyszerűen hozzáadhatók a rendszerhez.
A Flexx® innovatív, moduláris display rendszer eredeti Vlastuin dizájn és levédett márka. A CO2 kibocsájtás csökkentését a Bureau Blonk nemzetközi környezetvédelmi intézet számolta ki és arra jutottak, hogy körülbelül 86%-kal kevesebb a CO2 kibocsájtás a Flexx® rendszer felhasználásával, mint az eldobható karton displayek alkalmazása esetén.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >