Címkékkel a kiskorúak alkoholfogyasztása ellen
Egy sor nagy alkoholgyártó cég fogott össze, hogy közösen vezessék be a korhatáros címkéket az alkoholos üvegeken. Az összefogás célja, hogy komolyabb szabályozásokat vezessenek be a 18 év alatti alkoholfogyasztás arányának csökkentéséért.
Tizenkét cég, köztük az Asahi, a Bacardi, a Carlsberg, a Heineken és a Kirin kötelezte el magát a címkék bevezetése mellett. A Felelős Alkoholfogyasztás Nemzetközi Szövetsége elmondta: az új korhatáros címkéket 2024-től alkalmaznák.
Kapcsolódó cikkeink
18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >DRS, EPR, GTIN, PPWR meg a szesz
A szeszesital-iparban érintett hazai gyártó és kereskedő vállalkozások aktuális problémáiról…
Tovább olvasom >Egy átlagos magyar háztartás az összes kiadásának 2,8 százalékát költi alkoholra
Az átlagos magyar háztartásnak az összes kiadásának mindössze 2,8 százalékát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Rozéfröccs és extra sok kedvezmény várja országszerte a bringásokat a hétvégén
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >