Címkékkel a kiskorúak alkoholfogyasztása ellen
Egy sor nagy alkoholgyártó cég fogott össze, hogy közösen vezessék be a korhatáros címkéket az alkoholos üvegeken. Az összefogás célja, hogy komolyabb szabályozásokat vezessenek be a 18 év alatti alkoholfogyasztás arányának csökkentéséért.
Tizenkét cég, köztük az Asahi, a Bacardi, a Carlsberg, a Heineken és a Kirin kötelezte el magát a címkék bevezetése mellett. A Felelős Alkoholfogyasztás Nemzetközi Szövetsége elmondta: az új korhatáros címkéket 2024-től alkalmaznák.
Kapcsolódó cikkeink
Ingyen borért keres önkénteseket egy nagyszabású spanyol kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változnak a fiatalok fogyasztási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az idei Érték és Minőség Nagydíj pályázat elismeréseit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vonzó közönségprogramok várják a 82. OMÉK látogatói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >