Körbebiciklizik a magyar termékeket a bloggerek
Mit tehet egy cementmű a környezetvédelem érdekében, mivel csökkenthetjük a felhasznált műanyagcsomagolások mennyiségét, hogyan készíthetünk egyszerűen egészséges finomságokat a funkcionális élelmiszerekből – ezekre a kérdésekre ad választ az a két fiatal blogger, aki a nyáron Magyar Termék védjegyes árukat gyártó cégeket látogat meg miközben körbebiciklizi az országot.
„Magyarország kétkeréken” címmel közösségi médiakampány indult a Magyar Termék ernyője alatt, melynek célja, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket. A program keretében két fiatal influencer 13 védjegyhasználó céget keres fel, majd megírja élményeit, tapasztalatait a közösségi médiában.
A bloggerek minden gyártónál egy napot töltenek, beszélnek a cégek vezetőivel, dolgozóival. Útjuk során be tudják mutatni a kerékpáron bejárt vidék természeti szépségeit, érdekességeit is. Az elkészült posztokat szeptember végéig publikálják a blogjukon, Facebook, Instagram és Youtube csatornájukon.
A Magyar Termék olyan, fiatal véleményvezéreket nyert meg az akcióra, akik látásmódjukkal stílusukkal hitelesen tudják bemutatni a védjegyhasználó cégeket és termékeiket a saját korosztályuknak. Görbe Palkó a Serpenyővirtuóz blogot működteti, Emmer Szabina pedig a főként életmóddal, divattal, utazással és gasztro témákkal foglalkozó Blogozine-t.
– Az akciónkkal azt akarjuk bemutatni a fiataloknak, hogy miért jó, ha magyar termékeket választanak, hogyan segítik ezzel a közösségüket, környezetüket – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, aki szerint legjobban a saját kortársaik érzik azt, mik lehetnek azok az érvek, amelyekkel fel lehet kelteni ennek a korosztálynak az érdeklődését a hazai áruk iránt. Úgy látja, hogy a védjegyhasználó cégek és marketingszakemberek számára is tanulságos, mit tartanak fontosnak és érdekesnek a huszonévesek megismerve ezeket a termékeket és előállításukat.
Kapcsolódó cikkeink
Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >