Körbebiciklizik a magyar termékeket a bloggerek
Mit tehet egy cementmű a környezetvédelem érdekében, mivel csökkenthetjük a felhasznált műanyagcsomagolások mennyiségét, hogyan készíthetünk egyszerűen egészséges finomságokat a funkcionális élelmiszerekből – ezekre a kérdésekre ad választ az a két fiatal blogger, aki a nyáron Magyar Termék védjegyes árukat gyártó cégeket látogat meg miközben körbebiciklizi az országot.
„Magyarország kétkeréken” címmel közösségi médiakampány indult a Magyar Termék ernyője alatt, melynek célja, hogy szerethető módon mutassa be az ikonikus és kevésbé ismert védjegyes termékeket. A program keretében két fiatal influencer 13 védjegyhasználó céget keres fel, majd megírja élményeit, tapasztalatait a közösségi médiában.
A bloggerek minden gyártónál egy napot töltenek, beszélnek a cégek vezetőivel, dolgozóival. Útjuk során be tudják mutatni a kerékpáron bejárt vidék természeti szépségeit, érdekességeit is. Az elkészült posztokat szeptember végéig publikálják a blogjukon, Facebook, Instagram és Youtube csatornájukon.
A Magyar Termék olyan, fiatal véleményvezéreket nyert meg az akcióra, akik látásmódjukkal stílusukkal hitelesen tudják bemutatni a védjegyhasználó cégeket és termékeiket a saját korosztályuknak. Görbe Palkó a Serpenyővirtuóz blogot működteti, Emmer Szabina pedig a főként életmóddal, divattal, utazással és gasztro témákkal foglalkozó Blogozine-t.
– Az akciónkkal azt akarjuk bemutatni a fiataloknak, hogy miért jó, ha magyar termékeket választanak, hogyan segítik ezzel a közösségüket, környezetüket – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője, aki szerint legjobban a saját kortársaik érzik azt, mik lehetnek azok az érvek, amelyekkel fel lehet kelteni ennek a korosztálynak az érdeklődését a hazai áruk iránt. Úgy látja, hogy a védjegyhasználó cégek és marketingszakemberek számára is tanulságos, mit tartanak fontosnak és érdekesnek a huszonévesek megismerve ezeket a termékeket és előállításukat.
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >Jön a Magyar Termék és a METRO közös eseménye!
A húsvéti időszak a fogyasztói vásárlás szempontjából kiemelkedő szezon, melyre…
Tovább olvasom >Elindult “A hazaiban több van!” kampány, amihez a Terrán is csatlakozott
Válaszd a hazait, és nyerj! – elindult “A hazaiban több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét változás előtt a Magyar Élelmiszerkönyv
Az elmúlt néhány év viszontagsága felhívta a figyelmet az élelmezésbiztonságra,…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >