Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 03. 27. 12:05

Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.

13 évvel ezelőtt mutatta be a Borsodi Sörgyár az első hazai ízesített, alkoholmentes sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A portfólió folyamatosan bővült és idén tavasszal ismét egy új ízzel találkozhatnak a fogyasztók, hiszen megérkezett az alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss 0,0%.

„Tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak és egyre nyitottabbak a különleges, például egzotikus ízek kipróbálására, termékfejlesztéseink során pedig figyelemmel kísérjük és reagálunk a legújabb fogyasztói trendekre. Ennek köszönhetően a Borsodi Friss az ízesített sör kategória egyik legizgalmasabb szereplője és az elmúlt két, kihívásokkal teli évben is stabil piaci részesedést tudott elérni”

mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója. 

A napcsókolta mangó, kiegészítve az ízletes és egzotikus maracujával, igazi trópusi illat- és ízbomba. De az új Borsodi Friss nemcsak különleges ízvilágával hívja fel magára a figyelmet, hanem alacsony kalóriatartalmával is, ráadásul a portfólió többi tagjához hasonlóan kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül. A Borsodi Sörgyár alkoholmentes termékcsaládjában a citrom, körte-alma ízek mellett négy, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime, görögdinnye-eper és immár mangó-maracuja ízekben.

„Biztosak vagyunk abban, hogy az új, 0,0%-os alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss is tökéletes választás lehet az örök felfedezők és a tudatosabb életmódot kedvelők számára, ha felfrissülésre vágynak egy tavaszi vagy nyári napon”

– tette hozzá az új termékkel kapcsolatos várakozások kapcsán Spiegel György.

A Borsodi Friss márkakommunikációja során, ami a már jól ismert, Maradj kíváncsi üzenetekkel folytatódik, mind a márkával, mind a termékekkel kapcsolatos izgalmas érdekességeket tudhatnak meg a fogyasztók.

Az új mangó-maracuja ízű Borsodi Friss országszerte elérhető 0,5l-es dobozos kiszerelésben a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.

Kapcsolódó cikkeink