„Könnymentes” hagymát kínál a Waitrose
Több, kevésbé csípős fajta keresztezésével létrehozott „könnymentes” hagymát kínál egyesült királyságbeli üzleteiben a Waitrose „Sunion” néven. A „barna, könnymentes és édes” hagymafajtát „felforgatónak” tartják. Az „egyetlen könnycsepp nélkül” szlogennel népszerűsített termék létrejöttét 30 éves munka előzte meg.
A lánc szerint az eredetileg a Bayer mezőgazdasági óriás által fejlesztett, de ma már a BASF tulajdonában álló termék felhasználása sokoldalú lehet – édessége okán a salátáktól a meleg ételekig egy sor különböző fogás nagyszerű hozzávalója lehet. A termék ára az üzletláncban árusított legolcsóbb saját márkás hagymáénak a háromszorosa.
Kapcsolódó cikkeink
Sosem volt olyan népszerű az angol bor, mint most
Rekordot döntött a brit boreladás: a tavalyi évhez képest 47%-kal…
Tovább olvasom >Díjat nyert a Waitrose az állatjólét-appal
A Waitrose megnyerte a Best Retailers Innovation Awards-ot forradalmi állatjólét-alkalmazása…
Tovább olvasom >Felveszik a kesztyűt a saját márkák
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-Scanner című májusi hírlevele a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vajda-Papír: lesz elegendő higiéniai papírtermék az országban
A Vajda-Papír termelése a tervezettnek megfelelően folyik, lesz elegendő higiéniai…
Tovább olvasom >Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben…
Tovább olvasom >Eladja orosz üzletét az Imperial Brands
A korábban Imperial Tobacco Groupként ismert Imperial Brands oroszországi befektetőknek…
Tovább olvasom >