„Könnymentes” hagymát kínál a Waitrose
Több, kevésbé csípős fajta keresztezésével létrehozott „könnymentes” hagymát kínál egyesült királyságbeli üzleteiben a Waitrose „Sunion” néven. A „barna, könnymentes és édes” hagymafajtát „felforgatónak” tartják. Az „egyetlen könnycsepp nélkül” szlogennel népszerűsített termék létrejöttét 30 éves munka előzte meg.
A lánc szerint az eredetileg a Bayer mezőgazdasági óriás által fejlesztett, de ma már a BASF tulajdonában álló termék felhasználása sokoldalú lehet – édessége okán a salátáktól a meleg ételekig egy sor különböző fogás nagyszerű hozzávalója lehet. A termék ára az üzletláncban árusított legolcsóbb saját márkás hagymáénak a háromszorosa.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >