„Könnymentes” hagymát kínál a Waitrose
Több, kevésbé csípős fajta keresztezésével létrehozott „könnymentes” hagymát kínál egyesült királyságbeli üzleteiben a Waitrose „Sunion” néven. A „barna, könnymentes és édes” hagymafajtát „felforgatónak” tartják. Az „egyetlen könnycsepp nélkül” szlogennel népszerűsített termék létrejöttét 30 éves munka előzte meg.
A lánc szerint az eredetileg a Bayer mezőgazdasági óriás által fejlesztett, de ma már a BASF tulajdonában álló termék felhasználása sokoldalú lehet – édessége okán a salátáktól a meleg ételekig egy sor különböző fogás nagyszerű hozzávalója lehet. A termék ára az üzletláncban árusított legolcsóbb saját márkás hagymáénak a háromszorosa.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >