Könnyfakasztás helyett a humort és a valóságot választotta témaként a MediaMarkt a karácsonyi reklámjában
A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt, a család minden tagja valamilyen kütyü beállításával, használatával kapcsolatos kérdésekkel nyaggatja.
„Úgy várnak rám már otthon, Mert ugye majd ezt is megoldom…”
Csendül fel a MediaMarkt karácsonyi kisfilmjének magyar dalváltozata, ami már előre vetíti, hogy hiába az ünnepek, karácsonykor nem a kikapcsolódásra és az együtt töltött percekre számít a főhős, hanem csupa megoldandó feladatra. Feladatra, amit a technológia okos fejlesztéseinek megfejtései adnak, főleg az idősebb generáció számára. Minden családban megvan az a bizonyos megoldó ember, akit a családtagok rendre megtalálnak a technikai problémáikkal. Ezt a – MediaMarkt szempontjából releváns – felismerést kapcsolja össze a történet a márka szerepével ebben a könnyed és humoros hangulatú filmben, amelynek középpontjában a technológia van. A reklám üzenete egyértelmű és lényegretörő: Gondoskodjon a családjáról. Mi gondoskodunk a technológiáról. Fedezze fel műszaki szolgáltatásainkat még az ünnepek előtt!
„A karácsonyi reklám alapja egy olyan szituáció, ami szinte minden családban felüti a fejét. Egy olyan jelenség, amit eddig talán nem fogalmaztunk meg magunknak, de igenis létezik. Nem csak ünnepekkor, de szinte minden családi összejövetel alkalmával. Megjönnek a fiatalok, és ha már ott vannak, akár be is állíthatják routert, vagy megnézhetik a nyomtatót. A számtalan alkalmazásról már nem is beszélve. Ez egy valós „nyűg” tud lenni a feladatokkal megbízott családtag számára, amibe talán bele sem gondolunk. Ha mindig nem is tudjuk a kütyübeállításos kéréseket elkerülni, de legalább karácsonykor érdemes más megoldást találni, hogy a technikai eszközök csak a közös élményeket fokozhassák, ne pedig bosszúságot okozzanak. Erre kínálnak megoldást a MediaMarkt szolgáltatásai”
– mesél a reklám ötlete mögött meghúzódó gondolatiságról Karczub-Lehoczky Fanni, a Media Markt Magyarország marketing vezetője.
Az olyan szolgáltatások, mint a használatra kész eszközök vásárlása akár online, akár offline, vagy a beüzemelési, a kalibrálási szolgáltatások, természetesen egész évben elérhetőek a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában, nem csak az ünnepek alatt. Ugyanakkor a karácsonyi összejövetelek esetében egy olyan érzelmi és kényelmi pluszt adnak ezek a szolgáltatások, amelyek hozzájárulnak a feszültségmentes, bensőségesebb és örömtelibb hangulatú együtt töltött percekhez. Ezt végül a reklámfilm végén a család is felismeri, és mentesítik a főhőst a kötelezettségek alól, hogy aztán felszabadultan vethessék bele magukat az ajándékok bontogatásába és az közös ünneplésbe. A film koncepciója és a téma megközelítése a műszaki áruház élményközpontú stratégiáját és gondolkodásmódját viszi tovább, amit a márka a Let’s Go platform bevezetése óta minden eddiginél erősebben képvisel.
Mind a 10 európai MediaMarkt országban a központilag gyártott filmet használják majd, különböző hosszúságban és vágatokban. A gyártás a düsseldorfi Saatchi & Saatchi ügynökség munkája. A filmdal magyar változatát Kovács Gyopár színművész és énekesnő, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház társulatának tagja énekelte fel. A teljes kisfilm a cég YouTube csatornáján érhető el, a különböző, 10 és 20 másodperces változatokkal pedig a tv-ben, valamint YouTube és TikTok hirdetésként találkozhatunk.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >