Könnyfakasztás helyett a humort és a valóságot választotta témaként a MediaMarkt a karácsonyi reklámjában
A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt, a család minden tagja valamilyen kütyü beállításával, használatával kapcsolatos kérdésekkel nyaggatja.
„Úgy várnak rám már otthon, Mert ugye majd ezt is megoldom…”
Csendül fel a MediaMarkt karácsonyi kisfilmjének magyar dalváltozata, ami már előre vetíti, hogy hiába az ünnepek, karácsonykor nem a kikapcsolódásra és az együtt töltött percekre számít a főhős, hanem csupa megoldandó feladatra. Feladatra, amit a technológia okos fejlesztéseinek megfejtései adnak, főleg az idősebb generáció számára. Minden családban megvan az a bizonyos megoldó ember, akit a családtagok rendre megtalálnak a technikai problémáikkal. Ezt a – MediaMarkt szempontjából releváns – felismerést kapcsolja össze a történet a márka szerepével ebben a könnyed és humoros hangulatú filmben, amelynek középpontjában a technológia van. A reklám üzenete egyértelmű és lényegretörő: Gondoskodjon a családjáról. Mi gondoskodunk a technológiáról. Fedezze fel műszaki szolgáltatásainkat még az ünnepek előtt!
„A karácsonyi reklám alapja egy olyan szituáció, ami szinte minden családban felüti a fejét. Egy olyan jelenség, amit eddig talán nem fogalmaztunk meg magunknak, de igenis létezik. Nem csak ünnepekkor, de szinte minden családi összejövetel alkalmával. Megjönnek a fiatalok, és ha már ott vannak, akár be is állíthatják routert, vagy megnézhetik a nyomtatót. A számtalan alkalmazásról már nem is beszélve. Ez egy valós „nyűg” tud lenni a feladatokkal megbízott családtag számára, amibe talán bele sem gondolunk. Ha mindig nem is tudjuk a kütyübeállításos kéréseket elkerülni, de legalább karácsonykor érdemes más megoldást találni, hogy a technikai eszközök csak a közös élményeket fokozhassák, ne pedig bosszúságot okozzanak. Erre kínálnak megoldást a MediaMarkt szolgáltatásai”
– mesél a reklám ötlete mögött meghúzódó gondolatiságról Karczub-Lehoczky Fanni, a Media Markt Magyarország marketing vezetője.
Az olyan szolgáltatások, mint a használatra kész eszközök vásárlása akár online, akár offline, vagy a beüzemelési, a kalibrálási szolgáltatások, természetesen egész évben elérhetőek a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában, nem csak az ünnepek alatt. Ugyanakkor a karácsonyi összejövetelek esetében egy olyan érzelmi és kényelmi pluszt adnak ezek a szolgáltatások, amelyek hozzájárulnak a feszültségmentes, bensőségesebb és örömtelibb hangulatú együtt töltött percekhez. Ezt végül a reklámfilm végén a család is felismeri, és mentesítik a főhőst a kötelezettségek alól, hogy aztán felszabadultan vethessék bele magukat az ajándékok bontogatásába és az közös ünneplésbe. A film koncepciója és a téma megközelítése a műszaki áruház élményközpontú stratégiáját és gondolkodásmódját viszi tovább, amit a márka a Let’s Go platform bevezetése óta minden eddiginél erősebben képvisel.
Mind a 10 európai MediaMarkt országban a központilag gyártott filmet használják majd, különböző hosszúságban és vágatokban. A gyártás a düsseldorfi Saatchi & Saatchi ügynökség munkája. A filmdal magyar változatát Kovács Gyopár színművész és énekesnő, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház társulatának tagja énekelte fel. A teljes kisfilm a cég YouTube csatornáján érhető el, a különböző, 10 és 20 másodperces változatokkal pedig a tv-ben, valamint YouTube és TikTok hirdetésként találkozhatunk.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >