Könnyed élvezetet kínál a Milli
A Friesland Hungária zRt. kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét, ezért megalkotta a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót.„Erősödő tendencia, hogy a
gyártók egyre több light termékekkel
jelennek meg a piacon. Nincs ez másként a
desszertpiacon sem, ahol a magas zsír- és
kalóriatartalmat főként a hölgyek kerülik. A
Milli Mia desszertcsaládot abból az elgondolásból
bővítettük egy light termékkel, hogy az
egészségtudatos fogyasztóink számára
is valódi kényeztetést nyújthassunk. A
legújabb joghurtos krémtúrónk a
csökkentett (42%-kal) zsírtartalom ellenére is
megőrizte kényeztető, finom ízét és
lágy, krémes állagát” – mondja Pesti
Borbála, a Friesland Hungária zRt. marketing
menedzsere.
A termékbevezetést
klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok
üzleteiben termékbemutatóval egybekötött
kóstoltatás kíséri. A piacra kerülést
TV reklámmal, valamint kereskedelmi magazinokban történő
megjelenésekkel is támogatja a Friesland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >