Könnyed élvezetet kínál a Milli
A Friesland Hungária zRt. kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét, ezért megalkotta a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót.„Erősödő tendencia, hogy a
gyártók egyre több light termékekkel
jelennek meg a piacon. Nincs ez másként a
desszertpiacon sem, ahol a magas zsír- és
kalóriatartalmat főként a hölgyek kerülik. A
Milli Mia desszertcsaládot abból az elgondolásból
bővítettük egy light termékkel, hogy az
egészségtudatos fogyasztóink számára
is valódi kényeztetést nyújthassunk. A
legújabb joghurtos krémtúrónk a
csökkentett (42%-kal) zsírtartalom ellenére is
megőrizte kényeztető, finom ízét és
lágy, krémes állagát” – mondja Pesti
Borbála, a Friesland Hungária zRt. marketing
menedzsere.
A termékbevezetést
klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok
üzleteiben termékbemutatóval egybekötött
kóstoltatás kíséri. A piacra kerülést
TV reklámmal, valamint kereskedelmi magazinokban történő
megjelenésekkel is támogatja a Friesland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >