Konferencia termekben jól használható nagyképernyős plazmakijelzőt mutatott be a Panasonic
A Panasonic South-East Europe és együttműködő partnere a CubeMedia Kft. rendhagyó eseményen, folyamatosan és spontán alakuló workshop keretében mutatta be a Panasonic nagyformátumú, 85” (2,1 méter átmérőjű) plazma kijelzőjét és a CubeMedia interaktív tartalomszolgáltatását a Symbol Budapest „Café&Lounge” különtermében december 2-án.
A hatalmas kijelző TV csatornák stúdióiban, telekonferencia helyszíneken, konferencia központokban, kiállításokon is egyre népszerűbb lenyűgöző méretének és tökéletes képének köszönhetően, de néhány magánember professzionális házimozi élményét is biztosítja már hazánkban.
Koczka Szabolcs, a CubeMedia Kft ügyvezetője elmondta, hogy a fogyasztók nagyon jól reagálnak az interaktív terminálokon kihelyezett tartalmakra, önként kattintanak a márkák kínálta információkra és jóval több időt töltenek így el, mint a hagyományos médiumokban sugárzott reklám kommunikáció esetén. A várakozókat lehet legnagyobb arányban megszólítani, legyenek akár metro megállóban, orvosi váróban vagy éppen ügyfélszolgálati irodában, szívesen nézik meg a felkínált szórakoztató, informatív, látványos tartalmakat. A cég kreatív megvalósításai, márkaélmény interakciót ösztönző platformjai Amerikától Japánig számos országban, instore és outdoor felületeken is megtalálhatók. Budapesten a sikeres nyári BKV teszt után hamarosan a West-End-ben kerülnek kihelyezésre az interaktív terminálok.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >