Konferencia a szabadidőnkről
Az átlag magyar fogyasztó munkamániás, és még szabadidejében is dolgozik. Így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egyetlen nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni − derült ki a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián.
Az esemény a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részeként került megszervezésre februárban, Budapesten, a Magyar Telekom székházában. Többek között szóba került, hogyan osztják be szabadidejüket a fogyasztók, milyen hatással lesz a gazdasági recesszió a belföldi turizmusra, milyen a jó desztinációs branding, továbbá, hogy a tévé- és internethasználati szokásaink hogyan hatnak társas kapcsolatainkra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >