Konferencia a szabadidőnkről
Az átlag magyar fogyasztó munkamániás, és még szabadidejében is dolgozik. Így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egyetlen nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni − derült ki a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián.
Az esemény a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részeként került megszervezésre februárban, Budapesten, a Magyar Telekom székházában. Többek között szóba került, hogyan osztják be szabadidejüket a fogyasztók, milyen hatással lesz a gazdasági recesszió a belföldi turizmusra, milyen a jó desztinációs branding, továbbá, hogy a tévé- és internethasználati szokásaink hogyan hatnak társas kapcsolatainkra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >