Konferencia a szabadidőnkről
Az átlag magyar fogyasztó munkamániás, és még szabadidejében is dolgozik. Így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egyetlen nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni − derült ki a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián.
Az esemény a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részeként került megszervezésre februárban, Budapesten, a Magyar Telekom székházában. Többek között szóba került, hogyan osztják be szabadidejüket a fogyasztók, milyen hatással lesz a gazdasági recesszió a belföldi turizmusra, milyen a jó desztinációs branding, továbbá, hogy a tévé- és internethasználati szokásaink hogyan hatnak társas kapcsolatainkra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >FECSO: a szemléletformálás a cél
A Fenntartható Csomagolásért Egyesület (FECSO) megalakulását sajtótájékoztatón jelentették be, ahol…
Tovább olvasom >Kuponláz Magyarországon
A magyarok közel fele havonta kuponozik, sokan 5000 forintnál is…
Tovább olvasom >