Konferencia a szabadidőnkről

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 05. 08:00

Az átlag magyar fogyasztó munkamániás, és még szabadidejében is dolgozik. Így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egyetlen nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni − derült ki a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián.
Az esemény a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részeként került megszervezésre februárban, Budapesten, a Magyar Telekom székházában. Többek között szóba került, hogyan osztják be szabadidejüket a fogyasztók, milyen hatással lesz a gazdasági recesszió a belföldi turizmusra, milyen a jó desztinációs branding, továbbá, hogy a tévé- és internethasználati szokásaink hogyan hatnak társas kapcsolatainkra.

Kapcsolódó cikkeink