Konferencia a sikeres értékesítésért
A Trade Marketing Klub 2007. február 22-én konferenciát rendez „Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel.
Február végén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferencia
termében találkoznak a trade marketing jeles hazai szakemberei, hogy a
hallgatóknak beszámoljanak arról, az ő cégüknél a trade marketing projektek
hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a
kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól.
Mint a korábbi, jó hangulatú konferenciákon, most is
lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
A Trade Marketing Klubról és az eseményről többet megtudhatnak a www.trade-marketing.hu internetes
oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >