Konferencia a sikeres értékesítésért
A Trade Marketing Klub 2007. február 22-én konferenciát rendez „Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel.
Február végén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferencia
termében találkoznak a trade marketing jeles hazai szakemberei, hogy a
hallgatóknak beszámoljanak arról, az ő cégüknél a trade marketing projektek
hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a
kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól.
Mint a korábbi, jó hangulatú konferenciákon, most is
lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
A Trade Marketing Klubról és az eseményről többet megtudhatnak a www.trade-marketing.hu internetes
oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >