Konferencia a sikeres értékesítésért
A Trade Marketing Klub 2007. február 22-én konferenciát rendez „Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel.
Február végén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferencia
termében találkoznak a trade marketing jeles hazai szakemberei, hogy a
hallgatóknak beszámoljanak arról, az ő cégüknél a trade marketing projektek
hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a
kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól.
Mint a korábbi, jó hangulatú konferenciákon, most is
lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
A Trade Marketing Klubról és az eseményről többet megtudhatnak a www.trade-marketing.hu internetes
oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >