Konferencia a sikeres értékesítésért
A Trade Marketing Klub 2007. február 22-én konferenciát rendez „Trade marketing, mint a vállalati növekedés egyik motorja?” címmel.
Február végén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara konferencia
termében találkoznak a trade marketing jeles hazai szakemberei, hogy a
hallgatóknak beszámoljanak arról, az ő cégüknél a trade marketing projektek
hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. A résztvevők képet kaphatnak a
kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól.
Mint a korábbi, jó hangulatú konferenciákon, most is
lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
A Trade Marketing Klubról és az eseményről többet megtudhatnak a www.trade-marketing.hu internetes
oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >