Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval készül május 8-tól: sportos pólók, rövidnadrágok, sneakerek és papucsok kerülnek a boltokba kedvező áron. A férfi és női darabok mellett kiegészítők és hátizsákok is elérhetők lesznek már 999 forinttól – mutat rá a Pénzcentrum cikke.
A nyár küszöbén a diszkontláncok sem tétlenkednek: a Lidl és az Aldi is május 8-án indítja szezonális ruházati akcióját, amelyben a kényelmes, hétköznapi és sportos öltözékek kerülnek fókuszba. A friss akciós újságok szerint több termékkategória is jelentős kedvezménnyel lesz elérhető.
Lidl: sportos nyári darabok már 1999 forinttól
A Lidl kínálatában május 8-tól többek között az alábbi termékeket találhatják meg a vásárlók akciós áron:
-
Férfi sportpóló és női/férfi funkcionális póló: 1999 Ft/db
-
Férfi funkcionális piké pólóing: 2499 Ft/db
-
Férfi pulóver: 4999 Ft/db
-
Férfi rövidnadrág: 2499 Ft/db
-
Női rövidnadrág: 1999 Ft/db
-
Férfi fürdőshort: 2499 Ft/db
-
Női/férfi sneakerek: 4999 Ft/pár
-
Női/férfi papucsok: 1999 Ft/pár
-
Mini hátizsákok: 999 Ft/db
-
Kulacsok: 1999 Ft/db
A Lidl ezzel a sportos, kényelmes ruhadarabokat keresők számára kínál pénztárcabarát megoldásokat a nyári szezonra.
Aldi: női felsőruházat és túracipők akcióban
Az Aldi is május 8-án indítja nyári ruhaakcióját, főként női ruhadarabokra fókuszálva. A kínálatban az alábbi árakra számíthatnak a vásárlók:
-
2 darabos női bordázott top: 2499 Ft
-
Női pólóing: 2999 Ft
-
Női pamutfelső: 3499 Ft
-
Női hálóing: 1999 Ft
-
Női nyári szabadidőszett: 8999 Ft
-
Női leggings: 999 Ft
-
Női jeggings: 3499 Ft
-
Túracipő: 7999 Ft
-
Túraszandál: 5999 Ft
-
Könnyű slippercipő: 4499 Ft
A sportos és kényelmes stílus kedvelői itt is megtalálhatják az ideális darabokat, akár a nyaralásra, akár a hétköznapi viseletre keresnek új ruházatot.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Májusban csökkent a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Az árréstop zökkenőmentes kivezetését segítő javaslatokat tesz az OKSZ
Az Országos Kereskedelmi Szövetség nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásai a további bizonytalanság…
Tovább olvasom >Harmadára csökkent bizonyos termékek ára az árrésstopnak köszönhetően
A Bankmonitor szakértői azt vizsgálták meg helyszíni árvizsgálat keretében, hogy…
Tovább olvasom >