Komoly profitot hoz a francia retaileknek a koronavírus okozta változás
A helyi boltok, a diszkontok és az e-commerce kereskedők azok közé tartoznak, akik komoly előnyökhöz jutottak a francia kiskereskedői szektor hatalmas változásai kapcsán, amelyeket a járvány eredményezett.
Az Alvarez & Marsal tanácsadó cég tanulmányából kiderül, hogy a megnövekedett húsfogyasztás is jelentős hasznot hozott a szupermarketeknek és a kényelmi boltoknak, ám kevésbé voltak jó hatással a hipermarketekre.
Ráadásul a vásárlók egyharmada online szerzi be azokat a termékeket, amelyeket korábban fizikai boltokban vásárolt meg, derül ki a felmérésből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Magyarország egyre fontosabb húsipari szereplő
Az elmúlt évtizedek gazdasági és geopolitikai változásai számos iparágban okoztak…
Tovább olvasom >Innovatív kutatási módszerek a jövőálló állattenyésztésért
A húsfogyasztás egy főre jutó mennyisége sokáig a társadalmi jólét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >