Komoly profitot hoz a francia retaileknek a koronavírus okozta változás
A helyi boltok, a diszkontok és az e-commerce kereskedők azok közé tartoznak, akik komoly előnyökhöz jutottak a francia kiskereskedői szektor hatalmas változásai kapcsán, amelyeket a járvány eredményezett.

Beindult a francia ecommerce
Az Alvarez & Marsal tanácsadó cég tanulmányából kiderül, hogy a megnövekedett húsfogyasztás is jelentős hasznot hozott a szupermarketeknek és a kényelmi boltoknak, ám kevésbé voltak jó hatással a hipermarketekre.
Ráadásul a vásárlók egyharmada online szerzi be azokat a termékeket, amelyeket korábban fizikai boltokban vásárolt meg, derül ki a felmérésből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tíz éven belül jelentősen nő az állati eredetű élelmiszerek globális fogyasztása
A FAO és az OECD friss jelentése szerint a világ…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Bizonytalan jövőkép a húsiparban – drágulás, csökkenő fogyasztás és új kihívások
A húsipar szereplői nehéz időszakon vannak túl, és a kilátások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >