Komoly profitot hoz a francia retaileknek a koronavírus okozta változás
A helyi boltok, a diszkontok és az e-commerce kereskedők azok közé tartoznak, akik komoly előnyökhöz jutottak a francia kiskereskedői szektor hatalmas változásai kapcsán, amelyeket a járvány eredményezett.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/12/KT_Sirha-H%C3%BAs_KERETES-2_opt-300x169.jpeg)
Beindult a francia ecommerce
Az Alvarez & Marsal tanácsadó cég tanulmányából kiderül, hogy a megnövekedett húsfogyasztás is jelentős hasznot hozott a szupermarketeknek és a kényelmi boltoknak, ám kevésbé voltak jó hatással a hipermarketekre.
Ráadásul a vásárlók egyharmada online szerzi be azokat a termékeket, amelyeket korábban fizikai boltokban vásárolt meg, derül ki a felmérésből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Magyarország egyre fontosabb húsipari szereplő
Az elmúlt évtizedek gazdasági és geopolitikai változásai számos iparágban okoztak…
Tovább olvasom >Innovatív kutatási módszerek a jövőálló állattenyésztésért
A húsfogyasztás egy főre jutó mennyisége sokáig a társadalmi jólét…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >