Komoly profitot hoz a francia retaileknek a koronavírus okozta változás
A helyi boltok, a diszkontok és az e-commerce kereskedők azok közé tartoznak, akik komoly előnyökhöz jutottak a francia kiskereskedői szektor hatalmas változásai kapcsán, amelyeket a járvány eredményezett.

Beindult a francia ecommerce
Az Alvarez & Marsal tanácsadó cég tanulmányából kiderül, hogy a megnövekedett húsfogyasztás is jelentős hasznot hozott a szupermarketeknek és a kényelmi boltoknak, ám kevésbé voltak jó hatással a hipermarketekre.
Ráadásul a vásárlók egyharmada online szerzi be azokat a termékeket, amelyeket korábban fizikai boltokban vásárolt meg, derül ki a felmérésből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új kutatás: nem szelídebbek, hanem ambiciózusabbak a vegetáriánusok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csirke vs. marha: új spanyol kutatás kérdőjelezi meg a fehér hús „bélegészség”-előnyét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közel egymillió ajánlattal rajtol az eMAG Black Friday november 14-én reggel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztás húz, ipar fékez: lesz-e sima leszállás 2026-ban?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
