Komoly növekedésben bízik a Nestlé és a Starbucks
A Nestlé és a Starbucks azt reméli, hogy a kettejük közös szövetsége nyomán piacra dobott új termékek segítenek majd növelni az eladásokat.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucksnak, hogy az egész világon értékesíthesse utóbbi cég csomagolt kávéit és teáit, ezzel felszabadítva a Starbucksot az alól, hogy a kávéüzletre kelljen fókuszálnia.
A Nestlé abban reménykedik, hogy a szövetség komoly versenyhelyzetbe hozza a céget olyan vállalatokkal szemben, mint pl. a JAB Holdings.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs program 2025-ös kihívása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a Companies for the Future Award 2026 pályázati időszaka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővülő szakmai kínálat: újra itt a SIRHA Budapest!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

