Komoly növekedésben bízik a Nestlé és a Starbucks
A Nestlé és a Starbucks azt reméli, hogy a kettejük közös szövetsége nyomán piacra dobott új termékek segítenek majd növelni az eladásokat.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucksnak, hogy az egész világon értékesíthesse utóbbi cég csomagolt kávéit és teáit, ezzel felszabadítva a Starbucksot az alól, hogy a kávéüzletre kelljen fókuszálnia.
A Nestlé abban reménykedik, hogy a szövetség komoly versenyhelyzetbe hozza a céget olyan vállalatokkal szemben, mint pl. a JAB Holdings.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >