Komoly növekedésben bízik a Nestlé és a Starbucks
A Nestlé és a Starbucks azt reméli, hogy a kettejük közös szövetsége nyomán piacra dobott új termékek segítenek majd növelni az eladásokat.
2018 májusában a Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizetett a Starbucksnak, hogy az egész világon értékesíthesse utóbbi cég csomagolt kávéit és teáit, ezzel felszabadítva a Starbucksot az alól, hogy a kávéüzletre kelljen fókuszálnia.
A Nestlé abban reménykedik, hogy a szövetség komoly versenyhelyzetbe hozza a céget olyan vállalatokkal szemben, mint pl. a JAB Holdings.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >