Komoly kritikát kapott az adventi kalendárium
A termekkritikus nevű vlogger legújabb TikTok-videójában alapos kritikával illette az IKEA karácsonyi kalendáriumában található csokoládékat. A videó, amely pillanatok alatt vírusként terjedt, alaposan felforgatta az online közösség véleményét az IKEA ünnepi kínálatáról.
„Őszintén szólva, az IKEA kalendáriumos édességeinek ízvilága hatalmas csalódást okozott” – mondja a vlogger. Véleménye szerint ezek a csokoládék nemcsak gyenge minőségűek, hanem az IKEA által képviselt általános színvonaltól is jelentősen elmaradnak. A kritika szerint az édességek túlzottan édesek, állítólag „zsíros” ízűek, és sokakban lejárt szavatosságú hatást keltenek. Ezen túlmenően a textúra és az ízek is messze alulmúlják a várakozásokat, különösen az olyan termékek esetében, mint a marcipános csokoládék.
Az azonnali akció szükségessége
A vlogger videójában felvetette, hogy a terméket jelentős árcsökkentéssel kellene kínálni, vagy teljesen kivonni a forgalomból. Szerinte ezek a csokoládék olyan kellemetlen gasztronómiai élményt nyújtanak, hogy az IKEA hírnevének is árthatnak.
@pumacsaj♬ eredeti hang – Pumacsaj ❤️OFFICIAL🎤🎶🎧🙏
„Az IKEA kalendáriumát sokan nem is a csokoládék miatt vásárolják meg” – jegyzi meg a vlogger, utalva arra, hogy a termék egyik fő vonzereje a kalendáriumban elrejtett, akár 250 000 forintos nyeremény lehetősége. Azonban szerinte ez nem mentség arra, hogy az édességek minősége ennyire gyenge legyen.
Vásárlói visszajelzések
A kritika nem maradt visszhang nélkül. Több vásárló is jelezte, hogy hasonló tapasztalatokat szerzett. Egyesek lejárt szavatosságú hatást említettek, míg mások a csokoládék állagát és ízét kifogásolták. A kommentek alapján a vásárlók jelentős része szintén csalódott a termékben, és többen osztották a vlogger véleményét az árcsökkentés vagy a forgalomból való kivonás szükségességéről.
A bútoróriás reakciója
Az IKEA egyelőre nem kommentálta a kritikát. Az azonban biztos, hogy az ügy komoly figyelmet kapott az online térben, és sokan kíváncsian várják, hogy a cég tesz-e lépéseket a termék minőségének javítása érdekében.
Összegzés
Az IKEA karácsonyi kalendáriumának csokoládéi körül kialakult vita jól mutatja, hogy a vásárlói elvárások mennyire magasak egy ilyen globális márkával szemben. Míg a nyeremény lehetősége sokak számára vonzó, a gyenge minőségű édességek komolyan ronthatják a márka megítélését. Kérdés, hogy az IKEA lépéseket tesz-e az ügyben, vagy a kritikák idővel elcsitulnak.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >Az IKEA visszahívja az IKEA 365+ VÄRDEFULL fekete színű fokhagymaprést
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >